29 Nisan 2010

Urban Decay- Wallpaper Eyeshadow Palet

Selamlar
En son ne zaman post yazdığımı hatırlamıyorum. Şu sıralar çok yoğun ve yorgun olduğum için hiç zaman ayıramadım bloga. Bunun dışında bugün kendime 'pes!' dediğim günlerden biri. Bu paleti alalı o kadar uzun zaman olduki... Hande Christmas için Türkiye'ye gelirken getirmişti. O günden beri ha yazdım ha yazıcam derken bir baktımki satıştan kaldırılmış palet... :(
Evet Urban Decay'in kendi sitesinde ve Amerika Sephora'da artık satılmıyor bu palet. Fakat halen bulma şansınız olduğunu bildiğim için yazim dedim.
Urban Decay en sevdiğim kozmetik markalarından biri biliyorsunuz. Hem ürünleri çok kaliteli hem de hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar. Daha ne isterim :)
Wallpaper far paleti Urban Decay'in en popüler ürünlerinden biri değil ama çeşit isteyenler için ideal bir palet. Ben UD nin farlarını tekli almaktan çok palet olarak almayı tercih ediyorum. Hem çok yer kaplamıyorlar hem de daha küçük oluyorlar. Yani küçük bir farı bitirmek bile oldukça zorken böylesi daha mantıklı geliyor. Ama elimdeki tekli farlarında review u çok yakında gelecek.
Efendim renkler oldukça hoş ve günlük kullanıma uygun renkler gördüğünüz gibi. UD nin farlarının sürümleri karıştırılmaları çok kolaydır. Ama çok dökülürler. Yani sürerken dikkat etmek lazım.


Bunlara ek olarak bu palette simli farlar var. Midnight Comboy, Uzi ve Grind bunlardan bazıları. UD nin simli farlarındaki simler hem kocamanlar hemde deliler gibi dökülüyorlar. Yani o farlara pek elim gitmiyor ne yalan söylim... Hele Uzi öyle deli bir şeyki. Bazen şeytan dürtüyo sök at şunu paletten diye :p
Aşağıda swatch larını görebilirsiniz. Elime sürmeme gerek duymadım çünkü color payoff ları oldukça başarılı.











Umarım hoşunuza gitmiştir.
Öpüldünüz ciciler.
hnd

3 yorum:

Ben kıyamazdım parmaklamaya ya:D
Çok hoş bi paletmiş çok sevdim^^

gitmez olur mu çok güsellerrr
ambalajı ayrıca güzelll

merhabalar,siteniz çok güzel çok beğendim..
birşey öğrenmek istiyorum bu UD kiti kaça aldınız acaba?? satıstan kaldırıldıgını bılıyorum ama fiyatını çok merak ettim hangi siteden almıstınız?güzel günlerde güle güle kullanın
teşekkürler Senem

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More