20 Ağustos 2012

Butter London- All Hail The Queen

DSC07833

Selamlar
Bugün sizlere bahsedeceğim oje Butter London'ın All Hail The Queen isimli ojesi. Bu renk benim için daha çok sonbaharlık ve kışlık. Fakat aranızda klasik severlerin çok olduğunu biliyorum. Ojelerin sürümleri çok güzel. Şimdiye kadar denediklerim arasında beni hayal kırıklığına uğratan olmadı. Fakat tahmin edebileceğiniz gibi 1 ojeyi sürüp günlerce öyle dolaşamıyorum. Blog için her gün farklı bir oje sürüp fotoğraflıyorum. Bazı günler günde 4-5 ojeye kadar sürdüğüm oluyor. Bu yüzden kalıcılıklarıyla ilgili bir genelleme yapmam doğru değil. Ama annem sürekli sürüyor bu ojeyi ve şimdiye kadar söylendiğini duymadım. Aranızda deneyenleriniz varsa bu konuyla ilgili görüşlerini bizlerle paylaşabilirler.

DSC07834

Yukardaki resimde de görebileceğiniz gibi ojenin içinde minik ışıltılar var. İlk aldığımda biraz tedirgin olmuştum. Ama bu ışıltılar öyle koca koca simler değiller ve ojeyi çıkarırken sorun olmuyor.

DSC07837

Butter London ojeler Douglas parfümerilerde satılıyor. Fiyatları çok pahalı. Bilginize...

hnd

2 yorum:

Çok güzelmiş oje parıltılar çok hoş fiyatı pahalı demişsin ne kadar acaba?Ben de beklerim bu arada.

http://dorelame.blogspot.com/

39,95 miş fiyatları. bir oje için çok çok pahalı.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More