1 Ağustos 2012

Golden Rose Oje #71

DSC08136

Selamlar
Siyah ojeyi sevmeyen var mı? Benim için bir klasiktir. Hatta kırmızıdan, bordodan, krem renginden daha klasiktir :) Siyah benim en normal rengim ojede.
Bu arada resimde ojeler çok kötü çıkmış şimdi farkettim :( Çekerken o kadar kötü durmuyordu. Neyse idare edelim.. :)
Golden Rose'un klasik ojelerinin pigmentasyonlarını başarılı bulmuyorum maalesef. Ama bunda diğerleri kadar sorun yaşamadım. Daha önce onlarca kez söylemiştim ama aramıza yeni katılan arkadaşlar için tekrar etmek istiyorum: Ben ojeleri bol kepçe sürüyorum!!! :D Resimde gördüğünüz 2 kat sürülmüş halidir. Ama bol kepçe :)

DSC08135


Ürüne buradan ulaşabilirsiniz.

hnd

2 yorum:

Benim için efsane siyah her zaman Flormardır :))

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More