28 Ağustos 2012

Golden Rose- Oje #92

DSC08581


DSC08580


Selamlar
Golden Rose'un 92 numaralı ojesi tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. Çok bir şey söylememe gerek yok sanırım. Resimler her şeyi anlatıyor. Markanın bazı ojelerinde bu pigmentasyon sorununu yaşamıştım. Ama böyle bir renkte iyice sinir bozuyor. Benim oje sürerken bol kepçe sürdüğümü söylüyorum sık sık. Resimde gördüğünüz iki kat sürülmüş hali. 3 kat sürsemde kurtarmazdı. Anca 4. katta istediğim sonuca varabilirdim ama o kadar uğraşacak ne vaktim ne de sabrım var. Tırnaklarınız benimkiler gibi uzunsa eğer direk pas geçin bu ojeyi. Ancak kısacık tırnaklarınız varsa pek sorun olmayabilir.

hnd

10 yorum:

Bence kısa tırnakla bile olmaz bu oje. Ben pembe tonlarında oje sürüyorum ama kullananlar için iyi bir uyarı olmuş.

Golden Rose genel anlamda böyle hayal kırıklığı yaratıyor evet. Şişedeki renk ile alakasız şeyler çıkıyor ortaya. Hatta çoğu zaman çıkamıyor.

Golden Rose Paris serisinin açık mavi renginde yaşamıştım ben de bu sorunu. 3 katta bile kapamamıştı. Paris biraz sıkıntılı sanırım bu konuda :)

Arada iyi renkler çıkıyor.

Benimde kısa tırnakta kullanacağım bir oje değil. Bir arkadaşıma vermeyi düşünüyorum.

Evet maalesef arada böyle üzücü ojelerle karşılaşabiliyoruz.

Golden Rose'un pek çok ojesi bu şekilde.Bende hiç memnun kalmadım...Asla tavsiye etmem de kullanmam da...

bende 91 var aynısı gibi ama çok azıcık açık oda 92 gibi

Arada iyi olanlar çıkıyor.

bende de var 91 numara. o çok daha güzel. koyucam yakında bloga ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More