2 Ağustos 2012

China Glaze- Flying Dragon Oje


DSC08026

Selamlar
Bugün maalesef olumsuz bir yazı ile karşınıza çıkıyorum. China Glaze ojeleri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz. Bu ojeyi sitede gördüğümde vurulmuştum rengine. Sorun rengi değil ama...
Öncelikle oje mat. Bu konuda da bir sıkıntım yok biliyorsunuz. Mat ojeleri severim ve hatta pratik bulurum.
Yukarıdaki resimden de görebileceğiniz gibi ojenin içinde mavi simler var. Simli ojeleri sevmem. Hem tırnaklarım pütür pütür olur, beni sinir eder, hemde çıkarması eziyettir. Tabi beni hayal kırıklığına uğratan kısım bu değil. Sonuçta simli oje sevip sevmemek kişiden kişiye değişir.
'E nesini sevmedin o zaman?!?!?' derseniz... Sorun şu: Ojeyi sürdüm, her şey iyi güzel. Fakat ertesi gün soyulmaya başladı tırnaklarımda. Hemde ne soyulma. Sürdükten sonra kuzenime kalmaya gittim ve 4 gün orada kalacaktım. Daha 2. gün insanlar 'Hande sil şu ojelerini, iğrenç görünüyorlar!' demeye başladılar. Birçok ojenin ikinci gün uçları ufacık ufacık soyulmaya başlar. Bu beni şaşırtanya da üzen bir şey değil. Çünkü çok göze batmaz, insanları rahatsız etmez. Ama bu öbek öbek soyuluyordu resmen.
China Glaze ojelerimin arasında bunu yapan 2. oje oldu. Büyük bir hayal kırıklığı...


DSC08028

Ben her gün yeni oje sürüyorum, soyulması sorun değil, rengine bayıldım diyorsanız, ojeye buradan ulaşabilirsiniz.

hnd

8 yorum:

Flying Dragon denemedim ama CG'nin primastic serisi de pütürlüdür ve soyulur.
Üzerine top coat kullanmanız gerekiyor.
O zaman zamk gibi oluyorlar :)

Bir de ek yapayım.
Bu ojeye görsellerde çok bakmıştım ama mat olduğunu bilmiyordum.
Swatchları hep parlak görünümlü.
Demek ki hep top coat ile kullanılıyor diye düşündüm şimdi :)
Mor içine mavi sim + matlık çok orjinal geldi.
Ben de deneyeceğim :)

http://kontesce.blogspot.com/

rengi de güzelmiş halbuse, ama oluyor bazen böyle arada napalım...üstüne top coat sürünce far oldu mu acibaa cnm

Ben rengine aşığım ve top coat kurtarmıyor maalesef. Zaten mat haline değil, parlak haline bayılıyorum. Altına ten rengi bir oje ve base coat eşliğinde de denedim ben. Sonucu değişmedi, değiştiyse de belki ekstra bir iki saat denebilir. Yine de aşığım ama. ^.^

renk muhteşem.. kim bayılmaz ki buna:)

Bloğuma beklerim. Sevgiler..

nymphatthelake.blogspot.com

top coat vs. kullanmıyorum ben. fazla zahmetli geliyor :D

sürmedim denemedim. denemeeeem! :p

e seven sever tabi ^^ tam senlik zaten bu oje.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More