2 Ağustos 2012

Tokidoki- Far Paletleri

Selamlar
Bugün sizlere bir süre önce almış olduğum Tokidoki far paletlerinden söz edeceğim. Maalesef Türkiye'de satılmıyor bu paletler. Az önce Sephora'nın internet sitesinden baktım ama artık satılmadıklarını gördüm. Üzüldüm doğrusu. Keşke diğer paletleri de alsaymışım... Bu yazı yurt dışındaki arkadaşlar için geliyor daha çok. Gümrük yasağı kaldırılmadığı sürece bu tarz ürünlere bizlerin ulaşabilmesi pek mümkün değil artık. Yurt dışındaki arkadaşlarda eminim ebay'den bulabilirler bunları.
Dış görünüşleri bu kadar sevimli olan kozmetik ürünlerinden çok bir beklentim yoktur benim. Kalitesizlerdir diye düşünürüm. Bu paletleride sadece görüntüleri için almıştım aslına bakarsanız. Ama Tokidoki beni şaşırttı. Beklediğimden çok çok daha iyi çıktılar. Parların çoğu çok çok başarılı ve yapıları çok yumuşak. Urban Decay'in farlarını anımsattılar biraz bana. Pigmentasyonları da oldukça başarılı. Bu arada her paletin alt kısmından küçük bir oyuncak çıkıyor. Anahtarlığınıza ya da telefonunuza takabilirsiniz bunları. Ben uygun bir zincir bilezik bulabilirsem bilezik yapmayı düşünüyorum.
Gelin farlara bakalım isterseniz...

DSC07531

DSC07530

DSC07532

DSC07533

DSC07535

İlk paletimiz Adieu. Mor tonlarda bir palet bu. En üstteki mat renk oldukça başarılı bence. Palette başarısız bulduğum renk en alttaki beyaz. Simli farları hiç sevmem. Swatchtan da görebileceğiniz gibi simleri dökülüyor. Aynı sorun Urban Decay'in simli farlarında da mevcut.

DSC07538

DSC07537

DSC07539

DSC07540

DSC07541

İkinci palet Mozzarella. Sanırım 3 palet içinde en sevdiğim bu. 4 farın 4'ü de mükemmel. Doğal tonlarda makyaj yapanların tercih edebileceği bir palet ama size bir renk opsyonuda sunmuşlar. O mavi nasıl bir mavidir öyleee.... BAYILDIM!

DSC07547

DSC07548

DSC07549

DSC07550

DSC07551

Son paletimiz Polpettina. Bu palet biraz hayal kırıklığına uğrattı. Koyu renk mat farın sürümü hiç hoş değil. Mat pembe ise çok açık. Pigmentasyonu yetersiz bence. Ama en alttaki renge bayıldım.

Tokidoki Türkiye'de görmek istediğim bir marka. Umarım bir gün bizim Sephora'mızda da satılır.

hnd

8 yorum:

turkuazlı olana bayıldımm:)

Aslında ben, Ankara Panora Sephora'da görmüştüm bu paletleri. Mor olanına hasta olup almamıştım ve de sonra çok pişman olmuştum. Sanırım iki sene kadar öncesiydi. =( Bir daha da göremediğimi ve hatta sorup, artık olmadığı yanıtını işittiğimi hatırlıyorum. (ne de süper cümle kurdum) Pişmanlığım bundandır. =(
Sevgilerimle,
AngieMorcuk
^^

Ne kadar güzellermiş, buralarda olmadığına üzüldüm :(

adieu yani mor olan paleti marmara forum sephorada indirim reyonunda görüp aldım 5-6 ay oluyor. indirimdeki hali 15 TL idi :) renkleri müthiş ama beyaz farın simleri cok büyük ve dökülüyor.

ah yıkıldım!!! görsem diğer paletleri de alırdım kesin :(

evet! tokidoki Türkiye Sephora'da satılsa hiç fena olmaz hani...

evet maalesef öyle. ama diğer renkler arayı kapatıyor bence...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More