23 Ağustos 2012

Urban Decay- Vegan Palet

DSC07127

Selamlar
Urban Decay'in Vegan paletini alalı aylar oldu ama daha yeni fırsat buluyorum parmaklamaya. Urban Decay oluşundan dolayı direk aldım zaten. Fakat bu paleti diğer paletlerden ayıran bir şey var. Vegan oluşu... Urban Decay zaten hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka. Bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanabiliyorum. Ama bunun haricinde bu palette hayvansal hiç bir madde kullanılmamış.

DSC07128

Paletle birlikte minik boy bir Urban Decay Primer Potion-Sin sizlerin oluyor. Paletin içinde 6 far ve 1 minik boy Urban Decay 24/7 Glide On göz kalemi çıkıyor. Rengi Zero.

Farlar şöyle:

DSC08615

Minx, Urb, Gunmetal

DSC08618

Baked, Smog, Twice Baked


Paletteki renklerden Gunmetal, Baked, Smog ve Twice Baked zaten Urban Decay'in en klasik farlarından. Elinizde herhangi bir Urban Decay palet varsa bu renklerden birini bulmanız olası... Diğer iki renk Minx simli bir far. Işıltılı değil simli! Urban Decay'in simli farlarından pek hoşlanmıyorum biliyorsunuz. Urb de simli fakat simler Minx'e kıyasla daha küçük.

Bu paleti kullanarak ilerki günlerde bir makyaj videosu çekmeyi düşünüyorum.

Palete sahip olmak istiyorsanız Shoppin Mage'in satış blogunda şu anda satışta. İlgilenenlere duyurulur!!

hnd

2 yorum:

merhabalar,:):)
bloğunuzu yeni keşfettim,zevkle ve mutlulukla takibe aldım bile.
Bu markayı bir alışveriş sever olarak hiç duymadım ama özelliklerine bayıldım diyebilirim.güzel paylaşım oldu benim için...
sevgiler
chfashiontrend@blogspot.com

beğenmene sevindim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More