13 Ağustos 2012

Gecikmiş Yılbaşı Çekilişi - Çekiliş Sonuçları

DSC08392

Selamlar
Öncelikle katılan herkese teşekkür etmek istiyorum. Geyik muhabbetine girmeden hemen sonuçları açıklıyorum.

Tırım tırım tırııııımmmm.... Ve beklenen an....

Kazananlar:

Ozg

Ayşenur

gaye

ahuneva

audrey


Tebrik ederim hepinizi. Kazanan arkadaşlar lütfen mail yoluyla benimle iletişime geçsinler. 17 Ağustos Cuma gece yarısına kadar iletişime geçmeyenlerin yerine yeni kazananlar belirlenecek.


Hepinize tekrardan iyi seneler!!! :)

Ho-Ho-Ho...!!!

hnd

7 yorum:

bu audrey benmiyim acaba.. iki tane var da.. mail adresi nedir..

Bu audrey küçük "a" ile yazılan audrey mi? ((:

evet küçük a lı audrey

ben de onu sormuştum ama .. cevap gelirse ona göre iletişim bilgisi yollayacağım..

cevaplar hiç gelmedi bana hemen yolluyorum iletişim adresini o zaman..

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More