24 Ağustos 2012

PASTEL- Kokulu Ojeler

Selamlar
Bugün size Pastel'in bir süre önce çıkarmış olduğu kokulu ojelerden bahsedeceğim. Kokulu olmaları haricinde çok özel ojeler değiller. Boyları minicik.
Şimdi ojelerde farklılık gösterenlere bir bakalım. Coconut'ın pigmentasyonu çok zayıf. Chocolate Coffee'nin içinde ışıltılar var ve Cinnamon aslında bol simli bir top coat.
Resimleri renklerine göre en çok sevdiğimden en az sevdiğime göre sıraladım.
Kokularına gelecek olursak... Grapefruit ve Mint'in kokularını benim burnum almıyor. Halbuki en sevdiğim iki renk onlardı. Yazık oldu... Onun dışındakilerin kokuları başarılı.

DSC08279

DSC08229

DSC08276

DSC08273

DSC08211

DSC08217

DSC08214

hnd

6 yorum:

Diğerleri çok hoş ama Cinnamon'un görüntüsünü hiç beğenmedim ben. Sırf kokusu için almaya değmez gibi geldi bana.

Cukulata favorim ama en basarili koku coconutin 1.5 gun kaldi resmen gecen gun surdugumde yazdim da zaten blogda hayret ettim diye :))

Grapefruit tam bir bulaşık deterjanı gibi kokuyor. İyi ki almamış burnun kokuyu :( Mint olansa ilk sürdüğümde gözlerimi yakacak derecede naneliydi ama 10dakika içinde kayboldu koku. Cinnamon tek başına hiç iyi değil evet ama nude ve bej tonlu ojelerin üstüne sürünce resmen harikalar yaratıyor. Bir de öyle dene derim :)

top coat olarak daha güzel duracağına eminim. kokulu oje kavramına ısınamadım ben. bilemiyorum... :)

evet coconut'ın kokusu aralarında en başarılı olan.

kokuların yoğunluğunun herkeste farklı oluşu enteresan bir durum. top coat ayrıca sürmekten hoşlanmıyorum ama değişik bir şeyler yapmak istersem denerim muhakkak :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More