17 Ağustos 2012

Golden Rose- Wonder Lash Maskara

DSC07841

DSC07843

Selamlar
Bugün sizlere Golden Rose'un Wonder Lash isimli maskarasından söz edeceğim.
Bu maskaranın yapısı ne çok ıslak ne çok kuru. Islağa yakın diyebilirim ama daha ıslak maskaralar kullandım. Tam kararında bence kıvamı. Fırçası normal boyutlarda. Sürerken 'Gözümü çıkartır mıyım acaba?!?' diye düşünmüyorsunuz. Maskara dolgunluk verdiğini ve kirpikleri kaldırdığını söylüyor. Alttaki resimlerden de görebileceğiniz gibi söylediklerini yapıyor. Bunlar iyi yönleri.
Gelelim kötü yönlerine. Nedenini bilmiyorum ama bu maskarayı her sürüşümde göz kapağıma bulaştırmayı başardım. Daha büyük fırçalı maskaralar da kullandım ama nedense çoğu zaman bunu sağa sola bulaştırdım. Ayrıca bu maskara kirpiklerinizi ciddi anlamda birbirine yapıştırıyor. Bu benim için kötü bir özellik ama böyle maskaraları tercih edenler olduğunu biliyorum.

DSC07860

DSC07858

Önce...

DSC07870

Sonra...

Resimlere tekrar bir bakıyorumda... Gözlerimi daha iri göstermiş.

Maskaranın fiyatı 17,90. İlgilenenler buradan ulaşabilirler.

-Ürün firma tarafından denemem için yollanmıştır.-


hnd

0 yorum:

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More