23 Ağustos 2012

Body Shop- Lily Cole Koleksiyonu

DSC08404

Selamlar
Bugün sizlerle Body Shop'un geçenlerde çıkardığı Lily Cole isimli koleksiyondan aldıklarımı ve ürünlerle ilgili yorumlarımı paylaşacağım.

Koleksiondaki ürünler çok cici. Görüntülerine anında tav oldum. Fakat aldığım 3 ürün beni çok etkilemedi.

DSC08405

Koleksiyondan ilk aldığım ürün bu makyaj bazı oldu. Öncelikle içindeki ışıltılı toplar ilgimi çekti benim. Pompalı oluşuda her zaman bir artı. Silikonlu bir yapısı yok ve hemen ciltle bütünleşiyor. Sürdüğünüz zaman yüzünüzde ufak ufak ışıltılar oluyor. Ama pudranızı ya da fondöteninizi uyguladığınızda görünmüyorlar.

DSC08407

DSC08409

Ürünü elinze sıktığınızda alttaki resimde gördüğünüz gibi çıkıyor. Toplar parçalanıyor. Yüzünüze uygularken iyice yedirdiğinizden emin olun yoksa minik parçalar kalabilir suratınızda :)

DSC08420

DSC08410

Koleksiyondan diğer aldığım ürünler bu iki allık oldu.

DSC08412

Ben bu allıkları alırken, şu hamur gibi olan allıklardan sanıp almıştım. Değillermiş...

DSC08416

Bu dağıtılmadan elde edilen görüntü.

DSC08418

Bu da dağıttığınız zaman elde edilen görüntü.

Maalesef çok büyük hayal kırıklığı oldu bu allıklar benim için. Aldığıma pişman olduğum ürünler listesinde yerlerini aldılar.

Pigmentasyonları çok az görebileceğiniz gibi. Özellikle dağıttığınız zaman hiç görünmüyorlar. Birkaç kat uyguladığınız zaman pembe daha belirgin bir hal alıyor yüzde ama şeftali rengi hiç görünmüyor bende. Yani şeftali rengi olanı kullanabilmeniz için cidden çok beyaz olmalısınız.

Pigmentasyonlarını bir kenara bırakalım... Yüzümle bir türlü bütünleşmiyor bu allıklar. Uyguladıktan sonra 1 saat geçse bile yüzümde allığı hissedebiliyorum. Yanağınızı ellediğiniz zaman allık elinize geliyor. Buna ek olarak saçlarınız yapışıyor... Cidden hiç hoşuma gitmedi. Parmaklarımla, makyaj süngeriyle ve fırçayla dağıtmayı denedim ama hepsinde sonuç aynı.

The Body Shop'tan beklentilerimi yüksek tuttuğum için hata bende herhalde diye düşünüyorum. Bilemedim...

hnd




15 yorum:

ya böyle aldığın şey elinde patlayınca çok üzülüyorum ben. alırken testerı yok muydu canım? keşke deneyebilseydin allıkları. benimde başıma çoğu kez bu olay. artık denemeden bişi almıyorum :(
Belki allıkları önce fiber bir fırçayla yada fond. fırcasıyla sürüp üzerine hafif pudra gecersen belki bütünleşir ??

Body shoptan nefret etmemi sağlayan koleksiyonlardan biri..Bende bu koleksiyonun diğer allığını dış görüntüsüne tav olup almıştım ama sonuç hüsran..Body shoptan beklentimizi yüksek tutmamak tek çözüm sanırım.

kötü bir tecrübe olmuş desene :( ben de hiç sevmem bu yapıdaki allıkları.. hatta toz hariç diğerlerini kullanamam..

makyaj bazı fondötenine karıştırıp sürmelik daha güzel oluyor bide öyle dene istersen sevgiler :)

Makyaj bazini ozellikle guerlainin bir bazi varya incili, ona benzetmistim bir heves denedim fakat hic tatmin etmedi beni de :(

allıkları istiyordum ama cildim çok yağlı olduğundan bana uygun olmaz diye düşünüordum, iyi ki almamışım o zaman :)

Konuyla ilgili bi mail attımm!!!! :))))

üstüne pudra geçmedim çünkü zaten renkleri zar zor görünüyor. ama fırça ve süngerle uygulamayı denedim. işe yaramadı. alırken elimde denedim ama yüzde aynı durmuyor işte. alışveriş yaparkende yüzüme makyaj uygulatmıyorum pek. :/ neyse ufak kuzene gidiyor allıklar. :)

Evet maalesef makyaj konusunda Body Shop kendini geliştiremedi.

Galiba Body Shop'un vücut yağlarından başka ürününe dokunmamak lazım.

ben severim aslında krem allıkları ama böyle bir şeyle daha önce karşılaşmadım...

kesin deneyeceğim! teşekkürler öneri için ^^

söz ettiğin ürünü bilmiyorum maalesef. baz kötü bir baz değil. sıradan bir baz sadece...

ya şöyle bi baktım kim ne demiş diye. sevenlerde var ama nasıl sevmişler anlamadım. herkesin zevki farklı tabi..

yeni vücut spreyleri çok güzel. denemeni öneririm!

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More