17 Ağustos 2012

LUSH Suadiye Mağazası'ndaydık....

DSC08453

Selamlar

Geçen Cumartesi LUSH bloggerlar için bir etkinlik düzenledi. Etkinlik Emotional Brilliance Koleksiyonu'nu tanıtım amaçlıydı.

DSC08446

Arada bize böyle minik bir şov bile yapıldı :)

DSC08448

Renkleri canlı canlı görmek gözümü döndürdü. O sırada ürünleri çok mıncıklayamadık. İlk izlenimim oldukça iyiydi. Oldukça zengin bir renk yelpazeleri vardı. Özellikle eyeliner olarak her yerde karşılayamayacağınız renkler mevcuttu. Etkinlikten 3 eyeliner ve 1 ruj aldım. Fakat eve gelince eyelinerların sabitlenmede sorun çıkardıklarını gördük. Bu yazımda özellikle ürünler hakkında konuşmamayı tercih ediyorum. Daha bol bol deneyip oynamam lazım dürüst bir yazı hazırlayabilmem için.

DSC08458

Etkinlikte hepimize birer hediye çantası hazırlanmıştı. Benim torbamdan 3 tester ve 1 Emotional Brilliance far çıktı.

DSC08485

DSC08476

Etkinlikte tanıdık birkaç yüz vardı tabi... :)

DSC08447

Bakalım bu gözleri tanıyabilecek misiniz? :)

DSC08443

Resimde soldan sağa: mavi ojeli kız, lens makyaj, powder puff bb.

Resimlerde yakalayamadım ama Shewolf ordaydı bir de.

Umarım unuttuğum birileri yoktur...

Eğlenceli bir gündü. LUSH ekibine teşekkür ederiz...

hnd

8 yorum:

ürünlerle ilgili tecrübelerini de zaman içinde yazarsan seviniriz:) sevgilerr!

denedikçe eyelinerla ilgili görüşlerini paylaşır mısın. ben de almayı düşünüyorum

Bir vardım bi yoktum :))) arada böyle etkinlikler olmasa zaten göremicez birbirimizi :)

Siz benden önce gitmişssiniz keşke geç kalmasaydım sizinle tanışma imkanım olurdu :)

önümüzdeki hafta yayınlamaya çalışırım :)

haftaya geliyor yazı umarım ^^

valla öyle :D bir daha denk gelirsek bir etkinlikte sonrasında biraz oturup laflayalım.

bir dahaki sefere artık :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More