9 Şubat 2010

Hersheyler Haul


Selamlar
Geçenlerde hersheyler den aldığım cicileri paylaşmak istiyorum sizinle. Kendisinin son koleksyonu pixel serisi kalbimi tam 12 den vurdu. Gözüm döndü resmen. Bu koleksyondan 3 şey aldım ama haala gözümün üzerinde olduğu bi şeyler var. :)


İşte ilk görüşte aşık olduğum şey. Kendisi sevimli bi panda kolye ucu. :)


Bu da Pacmen taç.


Bu sevimli dondurmada broş.



Bu tacıda epedir gözüme kestirmiştim. Pixel bahane oldu dedim kaçırmiim :)
Hersheyler in dükkanına burdan ulaşabilirsiniz. Pixel serisinde yer alan parçaları sizin isteğinize göre kolye ucu, broş ya da taç yapabiliyo. Yalnız hepsinin boyutları farklı olduğu için kendisinin önerilerinede dikkat etmenizi öneririm. Bazıları taç için çok küçük olabiliyo ya da kolye için çok büyük vs. Kendisi en uygun opsyonları size söylüyo zaten.
Hersheyler cim canımcım. Ellerine sağlıkkkk... Hepsine bayıldımm!! :)
Öpüyorum hepinizi
hnd



4 yorum:

güle güle kullan canım güzel günlerde
^_^

güle güle kullan cnm yeni ciclerini çok hoşlar. :)

teşekkür ederim kızlar :)

hersheyler sitesine ben de baktım...param olunca ben de pacmanlerden alıcam:)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More