23 Şubat 2010

SOTD #26

 
  

Marka: Anne Klein
Fiyat: 10$
Rahatlik: 9/10

Bu ayakkabilarin hikayesi oldukca ilginc. Gunlerden persembe yani thanksgiving. Nishu butun tatillerde vs. calismak zorunda oldugundan thanksgiving yemegi icin guzel yemekleri aldim onun isyerine gittim. Yemeklerimizi afiyetle yedik. Sukranlarimizi sunduk. Bu esnada beni gorseniz iki dirhem bir cekirdek sikir sikir giyinmisim. Ayagimda da oldukca yuksek topuklular. Neyse nishu islerini bitirdi cikma zamani geldi. O onde ben arkada araba kullaniyoruz bir yandan da telefondayiz. O yolun uzerinde de buyuk bir outlet var. Bilenler icin 5'deki citadel.  Amerika'da sukran gununun ertesi heryerde acayip indirimler olur. O gune Black Friday diyorlar.Bu outlet bu indirimleri persembe gecesi 10 dan itibaren baslatmis. E hadi dedik gidelim mi gidelim. Ama kalabalik her tarafta sira falan bekleniyor. Dedim gel guessden falan bana duz bi ayakkabi alalim. ne mumkun onunde bir saatlik kuyruk. Sole bi taradik etrafi anne klein bos. aynen girdik iceri bu ayakkabilar indirimde orada kuzu kuzu duruyorlar. Cok begendimden degil de iste 2-3 saat rahat rahat alisveris yapabilmek icin aldim gitti. 15$ olsa almazdim oyle diyim. Ama sonradan da sevdim cunku cok rahatlar. Arada ise falan giderken giyiyorum. Azicik anneanne isi aman nolcak burasi california.

6 yorum:

Yine kırmızı ayakkabılar:)) Bence hoşlar, 15e de alabilirdim yani:))

Yaaaa ben bayıldım bunlara! Güle güle kullan!!:-*

BENCE HİÇ DE ANNEANNE İŞİ GİBİ DEĞİL KIRMIZI AYAKKABI TAKINTINI ÖĞRENDİK ARTIK:)BİDE ALTINA KIRMISI ETEK GİYERSEN ELMA ŞEKERİ GİBİ OLURSUN GÜLE GÜLE GİYY :)
ŞEKER KISSS

hande selam,
hoş bir ayakkabı bence,güle güle giy:)
buarada handecim ben hediyelerin için yorumumu bırakmıştım ama göremiyorum onaylanmamış bir yanlışlık mı yaptım acaba ondan mı :)
hoşçakal

@asli - eheh :)

@gamze - tesekkurler

@hayal perest - elma sekeri :) sevdim bunu

@yasemin - tesekkurler. Senin yorumu onayladik diye hatirliyorum

bundan sonra o zaman sen elma şekeri ol :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More