18 Şubat 2010

Update #2


Selamlaaaar
Yine ben :)
Bi önceki post umdada söylediğim gibi bi update yapıcam genel. Şimdi bazılarınız banane senin hayatında nolup bittiğinden diyebilir. Ama ben olaya farklı bakıyorum. Burda sadece makyaj ve alışveriş değil konuştuğumuz şeyler. Zamanla insanlar kişiliklerimiz, hayatımız hakkında fikir sahibi olabiliyolar ve yazar-follower ilişkisi için arada böyle özel hayat önemli diye düşünüyorum. Neyse uzun lafın kısası ilgilenmiyosanız okumayıverin :D
Bi kısmınız farketmiştir belki epeydir boşladım blog u. Önce geçen dönemin final notları belli oldu. Bütün derslerden geçmişim öyle bi rahatladım. Sonra tatildi dinlenmekti gezmekti tozmaktı derken bikaç gün daha geçti :) Sonra ders kayıtları geldi çattı ve orda ipler koptu. Bu kadar senedir şu okuldayım, bu dönemki ders kayıtları kadar hiç biri canımı bezdirmemişti. Bi sürü abuk subuk şey oldu. Olur olmadık işler açıldı başıma falan filan. Özetle istediğim derslerden bazılarını alamadım. Bu hafta okul açıldı ve hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum. Bu süre zarfında 3 gün arayla olmak üzere önce anneannem sonra ablam ameliyat oldu (sizi seviyorummm). E moral bozuluyo haliyle biraz. Neyse önümüzdeki hafta her şey biraz daha rayına oturur. Yani önümüzdeki haftaya kadar bikaç kez daha kaytarırsam kusuruma bakmayın ^^
GİVEAWAY LE İLGİLİ ÖNEMLİ BİKAÇ NOKTAAA...!!!
Öncelikle gösterdiğiniz ilgi için hepinize çooook teşekkürler :) Hande nin dediği gibi bilsek daha önceden yapardık. Ama merak etmeyin belli aralıklarla tekrarlicaz bu giveaway leri. Gönül isterdiki hepinizi sevindirebilelim ama böyle bir şey mümkün değil biliyosunuz. İlk olarak bi konuda içinizi rahatlatma ihtiyacı duyuyorum. Kesinlikle kazanan rastgele bi şekilde belirlencek. Büyük ihtimalle random.org kullanıcaz. Geçenlerde bi arkadaşımız siz blog yazarları hep birbirinize veriyosunuz hediyeleri demiş :) Kesinlikle adil bi çekiliş olucak merak etmeyin. Blog yazarlarına denk gelmesinin sebebi follower ların çoğunun kendi blog u olmasıdır başka bi şey değil :) Başka bi arkadaşımızda önceden 2 comment yazmış post a ama yayınlamadığımızı söylemiş. Biz öyle kolay kolay comment reddetmiyoruz. Bazen blogspotta karışıklık olabiliyo. Siz comment yazdığınız halde bizim comment aproval sayfamızda görünmüyo commentler. Ama bu çok nadir olan bir şey. O arkadaşımıza denk gelmiş malesef. Bu yüzden çekiliş bitmeden önceki günlerde o güne kadar katılanların isimlerini bi post halinde yazıp yeni comment ler geldikçe oraya ilave yapmayı düşünüyorum. Yani yarışmaya dahil edilip edilmediğinizi ordan anlayabilirsiniz. Ama siz yinede comment iniz yayınlanmışmı bi bakın. Yayınlanmadıysa tekrar yazın.
Biliyorum bu post çığ gibi büyüdükçe büyüyo ama eklemek istediğim 1-2 ufak nokta daha var. Öncelikle bazı arkadaşlar birden fazla comment yazmışlar. Onların comment leri 1 sayılcak. Yani commentler değil comment i yazanlar baz alınıcak.
!!!!!!!!!!! Burası çok önemli. Bir çok kişinin anladığım kadarıyla blogspotta üyeliği yok. Bu arkadaşların comment leri Anonymous diye görünüyor. Yani yazan kişi belli değil diyor. Burdanda follower olmadığınız sonucuna varıyoruz. Bu yüzden yazdığınız comment te kullanıcı adınızın göründüğünden emin olun. Ayrıca tekrar etmek istiyorum. Sadece follower lar katılabilir bu yarışmaya. Yani takipçimiz olmayanlar direk elenicekler.
Daha da uzatırdım ama sizin gözlerinize benim parmaklarıma yazık :) Buraya kadar okuyan olursa canı gönülden tebrik ediyorum :D
Öpüldünüzzzz
hnd

10 yorum:

Öncelikle anane ve ablaya cok cok gecmi$ olsun :) ben sen yokken ke$fettim blogunuzu handenin güzel makyajlariyla blogunuza ilgim dahada artti :) simdi senide görüyorum devamli takibinizdeyim.. :) ba$arilarinizin devamini diliyorum :)

@Aslı: sağol cnm

@ChunLi Beauty: canım sen en başından beri follower değilmisin zaten :D kaç comment yazdın şimdiye kadar benim postlarıma. hehe öbür hande sanmışsındır belkide :D

çok çok geçmiş olsun. bende yeni keşfedenlerdenim blogu.. eski yazıları, cicileri görüp mutlu oluyorum cidden sevdim blogunuzu.

@zivizivi: sevindim beğendiğine. siz böyle olumlu konuştukça biz iyice mutlu olup gaza geliyoruz :)

@gamze: sağol cnm

henüz katılmadım ama kacırmayı düşünmüyorum :)
Acil şifalar dilerim hastalarınız için
Sana da başarılar yeni dönem de Hande

okudum okuduum :)
öncelikle anane ve ablaya geçmiş olsun diyorum cnm,umarım iyidirler şimdi..sana da gecmiş olsun ders seçimi problemleri çok stresli oluyor gerçekten :/
ben de blogunuzu bu çekiliş vesilesi ile keşfettim ama hemen hemen bütün gecmiş başlıkları okudum ve çok yararlı şeyler buldum,devamını dilerim,beklerim :))

iyi dilekleriniz için hepinize teşekkürler. mucx mucx mucx ^^

yok yok ben onu kastetmedim :) ama diger handenin makyajlarını daha önce görmüstüm :) devamlı takibinzdeyim yani ;)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More