5 Şubat 2010

Sara Happ Lip Scrub

 
  
  

Ben dudak catlamasi gibi dertlerden cok yakinan bir insanim. Azicik soguk olsun hava hemen catlar. soyulur dudaklarim. Bunun icin cesitli seyler denedim ama bu urun bir baska. Yumusak peeling kremleri gibi degil azicik sert ve inanilmaz guzel yapiyor dudaklari. Su yukarida ki resimde gordugunuz miktar aslinda cok bile. Onunla dudaklarimi ovusturuyorum, duruluyorum. Daha sonra da bolca vazelin surup yatiyorum. Malum dudaklar hassas peelingden sonra benimkiler kizariyor. Ama sabah kalktigimda sonuc muhtesem. Bende ki naneli. Ben sekerli seyleri pek sevmedigimden naneliyi aldim. Karamelli, sekerli, bademli,, kakaolu, vanilyali falan bir suru tat secenegi de var. Ayni markanin bir de lip balmi var ama bulabilene ask olsun. Her yerde sold out.Eger bir yerde gorursunuz vs. sakin kacirmayin hemen alin cok sahane bir urun.
Buna alternatif olaraksa evde kendinizde buna benzer bir scrub yapabilirsiniz. Aktardan alacaginiz jojoba yagina seker karistirarak benzer bir sonuc elde etmeniz de mumkun. Onu da denedim. Sonuc olumlu. Ve her gece vazelin. Bence en guzel dudak bakimi urunu.

Ve birde size hande den bir tip. Yuksek topuklu ayakkabi giyeceginiz gunlerde, ayakkabiyi giymeden ayaklariniza vazelin surerseniz ayakkabi vurmaz acitmaz. tabii 100% degil. ama ben hep kullaniyorum bu methodu ve ayakta kalma surem ciddi sekilde artti

4 yorum:

Nerden aldin Hande bu urunu? Lip Balm dan ben de buralarda bakiyim. Ben Medicated ChapStick kullaniyorum catlarsa eger dudaklarim, normalde de kirazli ChapStick kulaniyorum.

smcim chapstik banamisin demiyor. normalde bende avedanin lip saver i var. cantamda tasiyorum hep. bu lip balmu bende bulamadim ariyorum ama. bu scrubi ise bizim burda primping parleur diye bir butik skincare mekani var oradan aldim. sanirim sara happ in websitesinde cesitli online retailerlar var. onlara bakabilirsin.

meraba peki bisi sorcam vazelin ayaklarının kaymasına sebep olmuyor mu yaglı yaglı? nasıl oluyor?

@ayse - butun ayagima surmuyorum. ayakkabinin vurabilecek yerlerine. misal topuguma, parmaklarin kenarina falan suruyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More