11 Şubat 2010

MAC- Makyaj Temizleme Mendilleri- Review


Selamlar
MAC in makyaj temizleme mendillerini bazıları çok sever bazıları nefret eder. Ben 100lük bi paket bitirdim ve pek sevdiğimi söyleyemem. Piyasada bundan daha ucuz ve daha iyi temizleme mendilleri mevcut. Bi daha alırmıyım diye sorarsanız cevabım: Hayıııırrrr!!
İlk olarak bahsetmek istediğim şey kokusu. Çok ağır bi kokusu yok. Kokuya hassas bi insansanız rahatsız etmez bu ürün sizi. Makyajı her hangi bi makyaj temizleme mendili gibi çıkarıyo. Makyaj temizleme mendillerinde genelde makyajınızı silersiniz ama halen yüzünüzde makyaj kalıntıları olur. Bu kalıntılar gözle görülmesede ayrıca yıkamak gerekir yüzü. Bu ürün içinde aynı şey geçerli. Markası ve fiyatı göz önünde bulundurulunca daha iyi bi sonuç bekliyosunuz ama söylediğim gibi, diğerleriyle aynı. Son olarak, bir çok insanın bu üründen nefret etme sebebi: mendillerin biraz sert bi yapısı var. Yüzünüz çok hassassa ya da eliniz ağırsa canınızı yakabiliyo. Helede günde birden fazla kullanmanız gerekiyosa yüzünüzü tahriş edebilir.
Eğerki elinizde bu ürün varsa benim önerim paketi ters tutmanız. Aslında diğer ıslak mendillerdede aynı şeyi yapmanızı öneririm ama bunda özellikle gerekli bu. Bu tarz paket ürünlerde nemlendirici paketin altında birikir ve üstten kullandığınız mendiller normalden daha kuru ve yıpratıcı olur. Bu yüzden ters tutarak kullandığınız mendilleri daha ıslak tutabilirsiniz.
Umarım yardımcı olur bu review. Öpüyorum hepinizii...
hnd

3 yorum:

bende temizleme mendillerini SIK kullanırım.. bu ürünüde denemeyi düsünüyodum ama $imdi vazgectim :)

Ben de oldum olası makyaj temizleme mendillerinden nefret ederim. Ters de çevirsem, düz de koysam çok kuru ve yıpratıcı geliyor bana. Ama super bir ürün buldum en azından göz makyajı için. Yakında blogumda tanıtıcam :)

@ChunLi Beauty: valla canım rview ler kişisel yorumlarımız biliyosun. ama alıcaksan küçük boyunu al derim. ben 100lük almıştım. büyük hataymış :)

@kahvegibi: ya makyaj temizleme mendilleri pratik oluyo. tembel zamanlarda kurtarıcı :D merak ettim bulduğun ürünü şimdi. çok geciktirme post u :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More