28 Şubat 2010

MAC- Fix+ Review


Selamlaar
Bugün sizlere MAC in en popüler ürünlerinden biri Fix+ ın review unu yapıcam. Tekrar belirtmek istiyorum bu yorumlar bizim kendi kişisel yorumlarımız. Bazen hande yle bile fikir ayrılığına düşebiliyoruz bazı ürünlerde :D
Fix+ nedir ne değildir, ne işe yarar bunlardan bahsedelim öncelikle. Fix+ ın en önemli iki özelliği, şişenin üzerindede yazdığı gibi, cildi tazelemesi ve makyajınızı sabitlemesi. Çok hafif ve hoş bi kokusu var ve yapısıda su gibi. Uyguladıktan sonra tazelik hissini hissediyosunuz (allahım bu nasıl bi cümle böyle...neyse anladınız siz :p). Ayrıca makyajınızı yaptıktan sonra bu ürünü kullandığınızda makyajınız resmen bütün gün yüzünüzde kalıyo. En azından benim için böyle bu. Sabah nasıl çıkıyosam evden, eve döndüğümde makyajım aynen duruyo.
Buna ek olarak farlar içinde kullanabilirsiniz bu ürünü. Biliyosunuz bazı farları ıslak kullanıyoruz. Farı uyguladığım fırçayı ıslatırken bu ürünü kullanıyorum. Bu konuda bildiğiniz su da aynı işi görebilir. Ben denemedim ama Fix+ ın makyaj sabitleme özelliğinin burda bi avantaj olduğunu düşünüyorum.
Ve son olarak (bunu duyduğumda epey bi şaşırmıştım) severek takip ettiğim Youtube makyaj guru larından MakeUpGeekTV nin bu ürünü saçındada kullandığını öğrendim ve pes artık dedim :p
Ben bu ürünü eskiden, fondöten imi sürdükten sonra MAC 187 numaralı fırça yardımıyla fondötenimin üzerine uyguluyodum ve yetiyodu. Ama bi süredir yüz makyajımı bitirdikten sonra direk yüzüme sıkarak uyguluyorum ve inanılmaz bi parlaklık veriyo.
Demem oki seviyoruz seni Fix+... :D
Öpüldünüz canlarımmm
hnd

10 yorum:

Çok kullanışlı bi ürünmüş, acaba saçta nasıl uygulanıyor mearak ettim:)

bir türlü düzenli kullanamadım bu ürünü bayatlayacak en sonunda ve ben hala çizgilenen farlar sorunsalını çözmemişken....

Bende fix + saçlarıma sıkıyorum hem elektiriklenmesini engelliyor hemde dalgalarımı belirginleştiriyor...
Makyaj öncesi cildime fıslatıyorum baz olarak kullanıyorum...
Eyeliner fırçama fıslıyorum kullandığım farı eyeliner olarak kullanıyorum...
Far fırçama fıslıyorum farlarımın daha canlı kullanılmasını sağlıyorum...
Makyaj sonrası fıslatıyorum makyajımın daha canlı ve uzun süre dayanmasını sağlıyorum...
Pudra altına kullanıyorum pudranın cildimle bütün olmasını sağlıyorum...
Makyaj yapmadığım zamanlar temizlediğim cildime fıslatıp sadece rimelimi sürüyorum cildim daha diri duruyor...v.s
bir sürü özelliği var ben çok memnunum...

İzmit'te Mac yok :( Nerden bulucam ben bunu yaaa :((

Ben de almayı dusunuyorum bu urunu en kısa zamanda.
:-*

çok marifetli ürünmüş,listeye bir yeni ürün daha eklendi.bunun fiyatı nedir acaba?

Fix+ benimde hergün kullandığım ürünlerden biri, ben fondötenimi uygularken 187'nin üzerine 2 kez fıslatıyorum yazın da plaj çantamın vazgeçilmezleri arasındadır gün içinde ne zaman cildimin neme ihtiyacı olduğunu düşünsem yüzüme 1-2 fıs yaparım

@Flame: internet üstünden alabilirsin canım. ebay ya da gittigidiyor da vardır kesin. ayrıca yurt dışında türkiye ye yollayan bir sürü sitede mevcut. daha detaylı bilgi istersen mail yoluyla bize ulaşabilirsin. yardımcı olmaya çalışırız.

@isola @zeyno: mor kelebekten baktım fiyatına ben alalı epey oldu çünkü :) 39 tl ymiş.

Sonunda aldımmm :))) 2 ayımı aldı ama oldu işte :)) Umarım sizin kadar memnun kalırımm.. Teşekkürlerrrr..

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More