2 Şubat 2010

Sephora Pure Palette

 

Bir ara dogal urunlere kafayi takmistim o donemde aldim bunlari. Sephora'nin kendi markasi ile urettigi dogal far paletleri. Her palet gordugunuz uzere 6 far ve bir allik iceriyor. Ben bu paletleri cok seviyorum. Bazi renkler acayip dokulme yapsa da hosuma gidiyorlar. Bu arada birinci paletin adi Natural Believer -Island Sunset Edition. Ikincisi Stargazer . Ucuncusu ise Wanderlust
Her palet %95 dogal urunler iceriyormus. Ve ayni zamanda %10 u da organic urunlerden olusmus. Paletler tahta ayni zamanda. Burada kullanilan materyallerde bambu ve geri donusturulmus metalmis. Asagida da sephoranin web sitesinde bu paletlerle ilgili neler icermedigine ait yaziyi kopyaladim.

What it is formulated WITHOUT: -Asagidaki liste bu paletin icinde olmayanlar-
- Parabens
- Sulfates
- Synthetic Fragrances
- Synthetic Dyes
- Petrochemicals
- Phthalates
- GMOs
- Triclosan

 Asagida swatchlari gorebilirsiniz.
 
SEPHORA PURE Natural Believer Palette - Island Sunset Edition- ilk siradaki farlar

  
SEPHORA PURE Natural Believer Palette - Island Sunset Edition- ikinci siradaki farlar

  
SEPHORA PURE Natural Believer Palette - Stargazer Edition- ikinci siradaki farlar

SEPHORA PURE Natural Believer Palette - Stargazer Edition- ilk siradaki farlar
 
 
 
SEPHORA PURE Natural Believer Palette - Wanderlust Edition- ilk siradaki farlar  

 
SEPHORA PURE Natural Believer Palette - Wanderlust Edition- ikinci siradaki farlar

7 yorum:

renkler çok güzelmiş güle güle kullanın. dün gece nette gezinirken blogunuzu keşfettm izlemeğe aldım sizi. başarılar.

Çok hoşmuş renkler..Ben de bakmalıyım bunlara hemen...

bende de sephoranın far paleti var ve benmkiler çok tozutuyor,:(

wow Sephora farlar bu kadar pigmentli miydi yaa? Şaşırdım cidden. Süpermiş, güle güle kullan ;)

renkler oldukça pigmentli gerçekten bende şaşırdım ve çok beğendim :)

waooeww bende renklere bayıldım Sephora'ya girip girip çıkıyorum Türkiye'de bana çok pahalı geliyor ama Stila farlardan alacağım en sonunda yada too faced :) aslında ben urban decay'in alice in wonderland paletini istiyorum ama Tr'ye gelmesine ihtimal yoktur eminim :(

renkler ne kadar yoğun görünüyor ve de çok güzeller

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More