18 Şubat 2010

Nars Orgasm Illuminator

 

Narscim yeni birsey cikartirda ben almazmiyim. Cikar cikmaz aldim da yazmaya firsatim olmadi :) NARS'in en bilinen urunu orgasm blush in aydinlatici versiyonu. Oh yeah kurdugum cumleye bak. Neyse bunu yuzumuze aydinlatici olarak kullaniyoruz. Ancak bu koca tupu kim bitirir hic bir fikrim yok. Sahsen buyuk kozmetik sevmiyorum ben. Bunun da tek olumsuz tarafi o. Yap sunu azcik daha kucuk zaten bitirebilmek mumkun degil.



Tupten ilk sikinca bu sekilde gozukuyor.

 
Bu yaydigim hali ama flassiz cekim

 
Flasla da bu sekilde duruyor.

 
Bu da en cok yedirilmis hali. Su hafif parlak gorunen alan .
Simdi bunu nasil kullaniyoruz derseniz. Bir kere azicik alin. Ben resim cekebilmek icin findik buyuklugunde aldim, cok geldi. Mercimek tanesi buyuklugu bence gayet uygun. Bunu elmacik kemiklerinizin ustunu, burnunuzun ustunu, alninizin ortasini, cenenizi, dudagin ustundeki cupids bow denilen yeri aydinlatmak icin kullanabilirsiniz. 
Diger  bir yontem de ben bunu fondoten surmeden surup uzerine fondotenimi suruyorum. daha hafif ama gene de aydinlik bir goruntu ortaya cikiyor.

bir de soylemeden gecemeyecegim, allahim o ne guzel yorumlar oyle. bayildim her birine. cok tesekkur ederim yazdiklariniz icin. cok sekersiniz cok sevimlisiniz. Bir haftamiz daha var. ayy ben cok heyecanliyim bu hediye icin. anaam bilsem bole guzel olcagini daha onceden de verirdim bisiler. 
optum hepinizi

8 yorum:

Mmmmm çok güzel görünüyor:) Güle güle kullan! Özellikle de yazın kullanımı böyle likit olarak çok daha kolay olacaktır ve daha zor dağılacaktır diye tahmin ediyorum.

Yazın bronzlaştıkdan sonra harika duracağına eminim :) Güle güle kullan

Güle güle kullan :) nars harikalarından birini almışsın. ama şu bölgeyi tam olarak anlayamadım, cupids bow ?
sevgiler

canım güle güle kullan... aydınlatıcı hastasıyımdır:) ışıl ışıl, taze cilde bayılırımmmm:))

güle güle kullan.birde aydınlatıcı nasıl kullanıcağımızı yazdığın içinde çok teşkkürler:D
her blogda aydınlatıcı sürdüm yazınca nereye acaba diye kalıyordum.
bendede naarsın bir aydınlatıcısı var ankaradaki sephoraya gittiğimde ordaki görevli bizde nasr satılmadığı için artık size yardımcı olamıyacağım demişti kibarca:S
bu yazı benim için gerçekten çok "aydılatıcı" oldu!
teşekürler

Bunu vücut için de kullanıyorlar sanırım :) Dekolte, omuz, kollar, eğer bacak gösteriliyorsa bacak vs. Buna benzer ve bu boyda başka ürünler de var, genelde vücut için pazarlamaları yapılıyor.

ay harikaymıs bayıldım yaa!!! biran once almak icin cıldırıyorum :))
guzel gunlerde kullan sende :)

ben aydınlatıcı ürünleri fondöten altına baz olarak değil en başta fondötenle karıştırıp kullanıyorum, daha doğal oluyor. tabii fondötenin de likit olması lazım bunun için :)))
ben aydınlatıcı armani kullanıyorum, likit YSL renklendiriciyle karıştırıyorum. süper doğal oluyor ama sorunsuz ciltlere göre bir uygulama bu tabii. çünkü kapatıcılığı az.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More