17 Şubat 2010

Inglot Paletim

 
  
 Bu paleti Turkiye'deyken Handecigimle yaptigimiz company store, inglot turunda almistim. Renklerin numaralarini bilmiyorum acikcasi (haha altina bakmaya usendim desem). O zamandan yazmaya firsat olmadi ama lacivert rengini kullandim bir kac sefer. Hatta size asagiya bir resim bile eklerim bunu kullanarak yaptigim bir makyaji gormeniz icin. Ancak soz konusu resim +18 olup alkol icermektedir. Sorumluluk kabul etmiyorum.  Rakiyi da ne severim.

ps. resim gecenin ilerleyen saatlerinde cekildiginde leyla bakislarimi goz ardi ediniz efendim.

6 yorum:

renkler cok carpıcı :) resimde makyajında cok güzel cıkmış :)

palet de makyaj da gözler de şahane ;)

mor hariç diğer 4 rengi tuttum :)

@chunli - hihi tesekkur ederim

@cicibebe - anacim simartiyorsunuz beni. ehum ehum. :)

@shewolf - ben hepsini cok sevdim :)

renkleri gercekten çok çarpıcı

mavi far çok yakışmış.leyla bakışlarınızla çok şeker çıkmışsınız.rakıya gelince..yarasınnnn...bizsiz içmek oluyor mu?

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More