27 Şubat 2010

Lucky Tom Look


Selamlar
Geçenlerde hatırlarsanız hande yle Company Store a gidip bi sürü ciciler almıştık. Bu aldıklarımız arasında MAC in Hello Kitty koleksyonundan Lucky Tom isimli palette vardı. Ne kadar zamandır masamın üstünde duruyodu öyle, dedim bi şeyler yapim bunla :D Koleksyon çoook eski biliyorum ama en alta kullandığım farların swatch larını koyuyorum hoşunuza giderse diye.


Her zamanki gibi Urban Decay Primer Potion ımı sürdükten sonra NYX Jumbo Pencil lardan Milk i kullandım. Her hangi beyaz bi bazda kullanabilirsiniz. Beyaz baz kullandım çünkü göz kapağıma uyguladığım farı ön plana çıkarmak istedim. Bazın üzerine paletteki Paradisco isimli farı uyguladım. Bu farı ayrıca alt kirpik diplerimin iç kısmına, yarısına kadar gelecek şekilde sürdüm.

Daha sonra crease ime paletteki Stylin' isimli farı sürdüm ve Paradisco yla karıştırdım. Bu çok eziyet bi fardı açıkçası. Karıştırması çok zordu ve istediğim rengi elde edene kadar epey bi uğraştırdı beni. Ayrıca bu farı alt kirpik diplerimin kalan kısmına da sürdüm.

Bu aşamadan sonra makyaja biraz derinlik vermek için, palete ismini veren Lucky Tom (kahverengi) isimli farı crease imin dış kısmına sürdüm ve Stylin' le karıştırdım. Valla ne yalan söylim bu farıda beğenmedim ben. Bi daha kolay kolay kullanmam herhalde :p

Son olarak paletteki Creme Royal isimli farı highlighter olarak kaşlarımın altına sürdüm. Gözümün içine mor kalem çektim, maskara sürdüm ve makyajı tamamladım.



Umarım hoşunuza gitmiştir. Öpüyorum hepinizii...

hnd

5 yorum:

renkler arsındaki geçişe bayıldım! süper olmuşşş uyum :)

kuzum cok begendim. aferin :)

çok başarılı olmuş bayıldım,sende çekim yapsanda bizde öğrensek olmazmı?

Bu paletin renklerini nedense hiç beğenmiyorum. Makyajın güzel ama sanırım sadece renkleri göstermek için yapıorsun tamamlamadan çekiyorsun dimi? çünkü eyeliner ve rimel eksik gibi geldi. Sevgiler.

@Gizem @Hande: sağolun kızlar :)

@zeyno: sağol cnm. geliyo bu hafta sonuna doğru video dayan az kaldı :)

@LittleDumBlonde: bede 4 far arasında sadece 2 sini sevdim. Ben genelde belli bi ürünle neler yapılabileceği tarzında makyaj uygulamaları yapıyorum. Geçen günkü yorumundada söylemiştim ben eyeliner çekemiyorum. Ha çekmesine çekerim ama en ufak bi hatada bütün makyajı silen bi insan olduğum için koyucak makyaj kalmaz buraya :) Bu resimde aslında maskara var gözümde ama gene huylu olduğum için bi kat atıp çekiyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More