26 Şubat 2010

Hesionka- Pop Art Clutch


Selamlaaar
Evet, yine bi Hesi haul ile karşınızdayım. Biliyorum bıktınız benim bu haul larımdan ama Hesionka clutch hastasıyım. Napim yani :D İtiraf ediyorum bu clutch ı yakalamak için saatimi kurdum bilgisayarın başında nöbet tuttum. Hatta ilk yorum benimdi :p Hesionka nın son kolajı Pop art temalı. Ben şahsen görünce 'Aman tanrıııımmmm!!! Benim olmalıııı...!!!' dedim. Ve elimden kurtulamadı oldu kihkih. Hesicim yeni kolajların için sabırsızlanıyorum. Mucx :)
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir. Öpüldünüzzzzz...
hnd

8 yorum:

çok şanslısın çok güzelmiş, ii günlerde kullan cnm

benim favorim kaset çanta amaa :)

aa benim geçen gün videosunu çektiğim şeffaf dosya cüzdanımdan değil mi bu? hesi satıyo mu bunları yahu? (:

clara: senin geçenlerde şeffaf dosyadan yaptığın çantayı gördüm ben ekim 2009dan beri yapıyorum, tabi de şeffaf dosyadan değil! :P ehehhe

http://butikhesionka.blogspot.com/2009/10/collage-clutch-audrey-hepburnchanel-3.html

@MiniPazar: sağol canım :)

@hayal perest: ayrı kulvarlarda yarışıyo 2 çanta. ayrıca beklemede kal demek istiyorum sana ;)

@gamze: bencedeeee :D *we love you Hesiiii*

@Clara: Video nu gördüm çok güzel anlatmışsındır bende denerim belki bi ara :D Harikalar dimiii ^^

@Hesionka: garson bey. şu pembe saçlı bayana benden bi sebze çürütme...

hahaha handecim ya, nasıl muzdaribiz ama menüden!
ya pazartesinin menüsüne bakalım, varsa koparız aheuahuehau

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More