19 Şubat 2010

Onemli Post

Bunu yazma ihtiyaci hissediyorum tekrar. Anonymous yani isimsiz yorumlari yarismaya dahil etmeyecegiz. Bizi izlemek icin blogunuzun olmasi gerekmiyor. Kosedeki izle butonuna tikladiginiz zaman email adresiniz ile uye olabilirsiniz. Diger email saglayicilar icin nasil isliyor bilemiyorum ama Gmail hesabiniz varsa tek tikla uye olmaniz mumkun. Eger yoksa Gmail zaten bedava. Ayrica turkce destegi de var.

Handecim bir onceki yazida belirtti ama son gelen commentlerden anladigim kadari ile hala bir karisiklik soz konusu.

Su an icin ikimiz de her turlu yorumu onayladik ama tekrarliyorum Anonymouslari cekilise katmayacagiz.
300'den fazla yorum geldi ve bir haftadan az bir sure kaldi. Kimse uzulsun, "tuh beni niye katmadilar" desin istemiyoruz.

Ben sahsen sizi cok opuyorum. Yarin sabah yeni video geliyor.
Beni izleyin anacim :)

2 yorum:

bu konuyla ilgili bi post daha koymamak adına buraya yazıyorum :D ben sorunu anladım sanırım. bizi izlemeye alın dediğimizde blogumuzu her gün takip edinden ziyade sol taraftaki follow a basmanız gerekiyo. handenin anlattığı adımları uygulayarak takipçimiz olabilirsiniz. fakat anonymous olarak önceden yorum yazıp bu uyarıdan sonra follow edicekseniz bizi lütfen tekrar yorum yazın post a çünkü anonymous ismi kalabilir orda. umarım anlatabilmişimdir :)

yeni videoyu sabırsızlıkla bekliyorum.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More