18 Şubat 2010

Body Shop- Plum and Chocolate Look #2


Selamlar
Uzun bi aradan sonra karşınızdayım. Bi süredir çok ihmal ettim blog u ama genel bi update post u hazırlayıp neler olup bittiği konusunda bi rapor vericem :)
Body Shop un yılbaşı koleksyonunda çıkardığı far paletlerinden Plum and Chocolate ı kullanarak bi makyaj yaptım yine. Handecim bu ürünlerle ilgili bi review post u yazmıştı önceden. O post a ulaşmak için buraya tık.
Lafı çok uzatmadan bu makyajı nasıl yaptığıma geçiyorum :)
  • İlk olarak Urban Decay Primer Potion-Sin i kaşıma kadar bütün göz kapağıma uyguladım.
  • Paletteki en açık rengi göz kapağımı azıcık geçicek şekilde uyguladım.
  • Daha sonra ikinci rengi (şeftali-şampanya arası olan renk :) ) crease ime uyguladım.
  • Son adımdada paletteki üçüncü rengi crease imin dışına uyguladım. Bunu yapmamızın sebebi makyaja biraz derinlik kazandırmak. Daha sonra renkleri birbirine iyice karıştırdım.
  • Bu adım tamamen size kalmış ama ben yine de yazmak istedim. Görüntüyü tamamladığına inanıyorum bu adımın. Alt kirpik diplerime, iç tarafa açık rengi orta tarafa orta rengi ve dış tarafa koyu rengi sürdüm ve dış crease imle birleştirdim.
  • Bu makyaj da ben gözümün içine kahverengi kalem çektim.

Ve bir kez daha yazarak makyaj anlatmanın ne kadar zor olduğunu hatırlamış bulunuyorum :D Bakarsınız yakında pes edip bende video olayına girerim. Hiç belli olmaz sağım solum :p

Geyiğe ara verip bi kaç ufak noktaya değinmek istiyorum. Öncelikle bu farlar çok kolay renklerini kaybedebiliyolar, özellikle karıştırma sırasında. Bu yüzden size 2 önerim olucak. İlki, farı göz kapağınıza uygularken fırçayı bölge bölge, göz kapağınıza bastıra bastıra uygularsanız hem yüzeye daha kolay yapışırlar, hem daha az dökülürler, hemde renkleri daha belirgin olur. Bastıra bastıra diyorum ama o ne oluyoki diyebilirsiniz. Yani sulu boya gibi kullanmayın fırçanızı. Ay yok olmuyo video farz oldu :D İkinci önerim, ben burda yapmadım ama (keşke yapsaymışım diyorum) farın altına rengi vurgulicak bi baz uygularsanız işiniz dahada kolaylaşır. Bu adımdan sonra gerektikçe isteğe bağlı olarak renk ilave edersiniz.

Evet, kendimi yemek tarifi verir gibi hissediyorum. Bir su bardağı açık kahveye bir çimdik koyu kahve ekleyip yoğunlaşana kadar iyice çırpın. :p

Öptüm hepiniziiii

hnd

4 yorum:

renkler cok tatli :) makyajin cok güzel olmu$

bu paletten bende aldım. vakit geçtikçe renkler ilk görünümü kaybediyor. ama ışıltıları çoook güzel:D
bir sorum olucak urban decay primer potion ı Türkiyede nerden alabilirim.
teşekkürlerrr

@thales, @Chunli Beauty: teşekkürler kıslaar :)

@tugce: valla canım Türkiye de satılmıyo urban decay. En iyi ihtimalle ingiltere sephoradan sipariş edebilirsin. ama en kolay yolu ebay tabikide :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More