23 Aralık 2009

MAC Love Lace

MAC in 2009 icin cikartacagi son iki koleksiyondan biri Love Lace. Koleksiyon fena degil. Ozellikle farlarin renklerini begendim.

Eyeshadows - Farlar


 
  • Hypnotizing Frosted grey mauve (Frost) (Limited Edition)
  • Pincurl Dusty white (Frost) (Limited Edition)
  • Love Lace Frosted mid-tone greyish blue (Veluxe Pearl) (Limited Edition)
  • Suave Intentions Light frosted silver blue (Veluxe Pearl) (Limited Edition) 
Bu koleksiyondaki farlarin hepsi limited edition. Fiyatlari normal MAC far fiyati 14.5$. 

Lipsticks - Rujlar


 
  • Pretty Please Pale pink pearl (Lustre)
  • Intricate Frosted cool icy taupe (Frost) (Limited Edition)
    Bu rujlardan Intricate sadece Limited Edition. Elimde goruldugu gibi duruyor. Dun aldigim icin deneme sansim olmadi henuz.
    Fiyatlari ise 14.00$
Tinted Lipglass - Turkce karsiligi ne olabilir bunun?


 
  • Icescape Sheer pale pink with pink pearl (Limited Edition)
  • Utterly Discrete Sheer frosted cool icy mauve (Limited Edition)
    Lipglasslarin ikisi de limited. Utterly Discrete i aldiktan sonra denedim. Rengi cok hos acik morumsu isiltili duruyor.
    Fiyatlari ise gene 14.00$
Kohl Power Eye Pencil - Goz Kalemleri



 
  • Sense of Style Blackened deep marine blue (Limited Edition)
  • Raven Intense red with black pearl (Limited Edition)
    Beni en cok sasirtan  bu kalemler oldular. Ikisi de oldukca acik renkte durmalarina ragmen surunce gayet koyu renklere donustuler. Ikisi de limited edition. Bunlarin disinda birde Feline vardi koleksiyonda ama o bende oldugu icin almadim onu.
    Fiyatlari 14.50$

4 yorum:

oley oleyy :) güle güle kullan cicim

sagol sekerim. bu koleksiyondan istediklerine karar vermene yardimci olur insallah :)

ne güzel blog bayıldım :) hele temanıza bittim ;) çok şeker!

cok tesekkur ederiz :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More