26 Ocak 2010

2009 Favorilerim

Selamlaar
Şubat ayına girmeden 2009 favorilerimi yapıp aradan çıkartim dedim :) Oldukça azalttım paylaşmak istediğim ürünleri. Yani bu postta yer alan ürünler sürekli kullandığım ürünler oluyo.
Sayılar minik oldu burdan görünmüyo ama büyütüp bakabilirsiniz. :) Uzatmadan ürünlere geçelim. Baymiim sizi burda :p



Öncelikle yüz ve göz makyajımda en sevdiklerimden başlamak istiyorum.
  1. MAC Select Sheer Pressed Powder: Gördüğünüz gibi dibini gördüm pudranın. Her gün kullandım bu pudrayı.
  2. NYX Jumbo Pencil: Özellikle Black Bean ve Milk herkese tavsiye edebilceğim 2 kalem. Ben bu kalemleri baz olarak tercih ediyorum.
  3. MAC Studio Finish Concealer: Bu da vazgeçilmezlerimden. Göz altlarım yüzümün geri kalanına göre daha koyu olduğu için vazgeçemiyorum bundan.
  4. Body Shop Sonbahar Koleksyonu farlarından Sundown Glow: Burdaki yazımdada bahsetmiştim bu üründen. Günlük kullanım için ideal. Aldığım günden beri günlük makyajımı bununla yapıyorum.
  5. MAC Allık- Peaches: Bunuda aylarca kullandım ama sonra eski bi allığımı bitirme çabalarımdan dolayı nadasa bıraktım kendisini biraz :)
  6. Urban Decay Primer Potion: Her gün kullandığım başka bi ürün.
  7. MAC Prep+Prime Skin Base Visage: Bunuda her gün kullanıyorum. Hatta bitmek üzere. 1 hafta daha dayanır umarım :)
  8. MAC Studio Fix Fluid Fondöten: Aldığımdan beri her gün bu fondöteni kullanıyorum. Bu da biter yakında :(
  9. MAC Far: Farlar demem daha doğru olur sanırım. Bu 4 far 2009 un yıldızları benim için. Farlar: Club, Graphology, Satin Taupe, Tete-A-Tint.

Gelelim dudak ürünlerineeee...
  1. MAC Naked Honey Lip Balm: Evet malesef sınırlı üretim olan şeylerde favorilerim arasında. Naked Honey koleksyonundaki bu balm gördüğünüz gibi kocaman. Ayrıca bu ürünü vücudunuzun istediğiniz yerine sürebilirsiniz. Çok güzel yumuşatıyo.
  2. MAC Rujlar: Seviyorum MAC in rujlarını ve bu sene nude renklere çoook fena sardım. Resimde gördükleriniz sevdiğim rujlardan bazıları. Bunlar: Our Pick, Myth, Shy Girl, Creme Cup.
  3. Golden Rose Mega Shine&Volume Lipgloss: Oldukça sık kullandığım bi ürün.
  4. Estee Lauder Crystal Pure Color Gloss: Senelerdir severek kullandığım ürünler bunlar. Zaten gördüğünüz gibi bitmek üzereler ve şişeleride eski.
  5. MAC Hello Kitty Tinted Lip Conditioner: Buda sınırlı üretim ama çok seviyorum napim :) Rengi ve kokusu harika. Fazladan bi tane vardı bende ama onu yılbaşı için Hande'ye verdim. Çünkü onu daha çok seviyorum :p
  6. MAC Dsquared Tinted Lip Conditioner: Buda sınırlı üretim ama genel olarak bakınca çıkarıcağımız sonuç: Ben tinted lip conditioner ları seviyorum :)

Evet özetle bunlar benim 2009 favorilerim. Sınırlı üretimler hariç diğerlerinin review ları geliyo yavaş yavaş. Öptüm hepinizi.

hnd

4 yorum:

hepsi çok güzell!! hemen hemen bircogunu bende kullanıyorum :) Nude rujlarda favorim :)

hepsi mükemmel görünüyor.body shop fara bende bakıcam:)

şu nyx jumbolari çok merak ediyorum,elimdekiler biraz tükensin denicem

@chunli beauty: evet canım biraz sıradan oldular ama yollık favoriler olunca bide abartmiim derken klasikler kaldı geriye :D

@whiterose: bak canım tavsiye ediyorum. her gün kullanıyorum. sanırım ömrümde ilk defa bi far bitiricem :)

@caramel macchiato: review larını yapıcam çok yakında cnm. swatch larını falan hazırlıyorum. dayan geliyo :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More