18 Ocak 2010

Betty Boop lu Kulaklıııkk ^^


Selamlar tekrardann
Benim Betty Boop takıntımı bilir bütün herkes. Kazık kadar olmama rağmen halen Betty li sweat ler, tshirtler giyerim. Odamın her tarafında Betty Boop vardır. Hatta yatak örtüm bile Betty Boop ludur :D İnsanlar Betty Boop gördüklerinde akıllarına direk ben gelirim ^^ Her neyse...
İlk follower ımız, kuzenim, ablam vs. vs. vs sevgili didi bunu görmüş ve hemencecik almış bana. :D Kendisine çook teşekkür ediyorum. Çok sevimli bir şey olduğu için sizlerle de paylaşmak istedim. Bu kış kulağımda bunla yaşarım ben :D

Seni çooook seviyorum didiiii...!!!

hnd






3 yorum:

Ben de seni seviyorum tatlım ;) güle güle kullan...

ay çok şeker buuuuuu :)

@nilgün: hihi bencede. bunu taktım bgn ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More