6 Ocak 2010

NYX Caribbean Collection Paletleri



NYX sevdigim bir marka. Ucuz ve gorece kaliteli urunleri var. Bu far paletlerinin renkleri hosuma gittiginden denemek icin almistim. Henuz bunlarla makyaj yapma firsatim olmadi, o sebeple sizlere nasil blend ettikleri hakkinda bir yorum yapamayacagim. Ancak 8$ fiyatlari ile MAC farlar boyunda 5 far almak bana cazip geliyor. Kaliteyi falan tartismiyorum. MAC ile NYX i karsilastiracak degilim ama boyle renk renk farlara ucuza sahip olmak hosuma gidiyor.


 
Bu paletteki her renge bayildim. Kafamda bununla ilgili tropikal bir makyaj yapmak var. Ama sanirim bu paletleri amerikada biraktim o yuzden bir 15 gun sonraya kismet. Gordugunuz gibi renkler cok guzel. Bunlari swatchlarkende herhangi bir primer vs. kullanmadim. Ki bir bazla daha da guzel duracaklarini dusunuyorum.

 
Daha gundelik giyilebilir renklerin oldugu bir palet. Dedigim gibi bunu da kullanma sansim olmadi henuz. Dondukten sonra.

3 yorum:

st lucia super görünüyorr ama ben de keske makyaj becerisi olan bir insan olsaydım :D

valla youtubedan video izleye izleye ogrendim ben.

üst sıradaki çılgın renkleri(sarı,mavi vs. nasıl kullanıyorsun merak ettim,açık tenli olman avantaj sanırım...eminimki bende korkunç duracaktır,alt sıra renkler benlik...en kısa zamanda bunlarla yapılmış makyaj bekliyoruz...şimdiden eline sağlık...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More