17 Ocak 2010

Body Shop- Holiday Collection- Black Velvet&Apricot Body Butter Review


Selamlar
Body Shop un yılbaşı koleksyonunda çıkardığı 3 setten Black Velvet&Apricot body butter ı kullanıyorum bikaç gündür. Bu sette erik ve kayısı baş rolde. İlginç bi kombinasyon gibi gelebilir en başta kulağa ama oldukça taze bi kokusu var. Hoşuma gitti açıkçası. Vanilya gibi ağır ya da cranberry gibi şekerli değil kokusu. Tamamen fresh hissediyosunuz sürünce. Ürün detaylarına burdan ulaşabilirsiniz. Bu arada kutu olarak aralarında en farklı olanı bu. Resimden çok belli olmayabilir ama simler var kapağın üstünde :) Buna ek olarak bu kremlerin kokularının oldukça kalıcı olduğunu belirtmeden geçemicem. 4-5 saat kalıyo kokuları. Çok başarılı buldum şahsen.
Bu arada şu sıralar yine post yazamaz durumdayız. Benim finallerim var hande de amerika ya dönücek pazartesi. Dönmeden istanbul sosyal hayatının tadını çıkarıyo :D
Arayı kapatıcaz en yakın zamanda merak etmeyin.
NOT: 100 follower ı geçtik. Hepinize çok teşekkür ederiz!!! Çok mutlu ettiniz bizi :)
hnd

2 yorum:

Ben bunların vanilyalısından çok umutluydum.. Bunun kapağını açarken pek güzel bir koku beklemiyordum açıkçası.."Kayısı yani ne olabilir ki?" dedim ama koklayınca hemen sözümü geri aldım :)) süper kokuyor gerçekten..

vanilyadan ben de çok umutluydum ama sevmedim. tütsü gibi kokuyo. bu kesinlikle çok daha güzel :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More