5 Ocak 2010

Update..




Selamlarr

Bir süredir hiç post koyamıyorum farkettiyseniz. Bu yüzden küçük bi update yapmak istedim neler oluyo neler yapıyorum diye. Öncelikle hande geldi sonundaaaa......... Ama daha göremedim kendisini okulum yüzünden. Yarın kavuşucaz inşallah. Aynı resimdeki gibi suyunu çıkarırcasına sarılcam kendisine. 1 senedir görüşemiyoruz, haliyle çok özledim. Burnumda tütüyo :D

Bu hafta dersler bitiyo. Haliyle ödevler projeler aldı başını gitti. 2 gündür 5 saat uyudum. Yolun kenarında yığılmış bi kadın görürseniz ben olabilirim. Müdahale edersiniz artık :p Önümüzdeki haftada finallerim başlıyo. Bi de hande topu topu 2 hafta kalıcağı için Türkiye'de kendisiyle hasret giderme arzusu içindeyim ^^ Bide ne hikmetse çoğu arkadaşım şu sıralar bi yerlere gidiyolar. Herkes kesin görüşelim diyo bende tamam diyorum ama lafta kalıyo :) Kuzenim ve BFF imi de şu 2 haftaya sıkıştırmam gerek. Nasıl olcak nasıl yapıcam hiç bi fikrim yok. Diceksiniz şimdi bunlardan bize ne, bu postu atıcağına makyaj yap *ŞIRAAKK* (kırbaç efekti) diye. Ama düzenli takip edenler varsa ve hnd de şu sıralar iyi kaytarıyo diyolarsa diye genel bi update yapim dedim. Bi kaç makyaj postu hazırda bekliyo. Review için ürün kullanımlarınada tam gaz devam ediyorum. Post lar çok yakında gelicek. Hatta post yağmuruna tutabilirim sizi ilerleyen günlerde. Bu arada bir şey itiraf etmem gerekiyo. :(


İTİRAF!!! (shame of hnd- hnd nin utancı)

Yılbaşında makyajsızdım. Evet... Ben! Her gün üşenmeyip makyaj yapan ben! Hatta bazen cozutup günde bikaç görüntü birden deneyen ben! Bunun yanında bide utanmadan makyaj üstüne blog yapan ben! :( Ama mazeretim var. Akşama kadar yemek yaptım. Akşamda insanlar beklediğimden çooook erken geldiler. Benimde pestilim çıkmıştı zaten. Bide az önce korku filminden fırlamış gibi duran kız odasına bi gidip geliyo böyle şıkır şıkır süslenmiş falan. Hiç inandırıcı olmicaktı yani. Dedim neyse yabancı yok :D Evet rezilliğimide böylece paylaşmış oldum sizlerle.


Yani demem oki... HND coming soon!! Beni bekleyin anacığııımm... Bye!

2 yorum:

yerim senin samimiyetini. aslansin kaplansin.

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More