29 Ocak 2010

Dior Spring 2010 - Edition Dantelle

 Bircok marka bahar koleksiyonlarini cikartmaya basladi. Aslinda eskidiler bile diyebiliriz. Bu sene icin Dior inanilmaz guzel tasarima sahip pudra, allik, besli far vs. cikartti. Asagida benim aldiklarimi bulabilirsiniz.

 
  
 Pudrier Dantelle diye geciyor. Serinin en goz alici urunu. Kutusu plastik degil, metal. Uzerinde aynen dantel gibi beyaz islemeler var. Pudranin kendisi de iki renkli, sahane gorunumlu bir sey. Henuz kiyip da suremedigim icin nedir ne degildir bilmiyorum. Ama Dior standinda denedigim kadari ile hafif isiltili seffaf bir pudra.

  

 
Ayni sekilde pudra gibi bu farlari da bozmaya kiyamadim. Acip acip bakiyorum. Bu guzelleri kullanmaya karar verdigim zaman swatchlarini da sizinle paylasirim.

4 yorum:

şu son fara bayıldım,kıyıp kullandıgında swatchlarını beklıorum;)

ben hala chanel farin bile logosunun etrafini eşeleyen bir insanim :) bunlara hayatta kiyamam!

MAC'in de vardı benzeri, demekki bu sene dantel yılı olacak.. Renkler şahane kıyamamakta haklısın..

Çok güzel görünüyorlar...Haklısın kıyamaz insan bu güzelliklere :) Son farın renkleri çok hoş görünüyor...

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More