19 Ocak 2010

Collective Hesionka Haul ^^



Selamlaar
Sevgili Hesionka nın butiği Butik Hesionka dan aldığım cicileri paylaşmak istedim sizinle. Bayılıyorum bu clutch lara. Desenler Hesionka nın kendi kolajları. Butiğe ulaşmak için buraya tık... Detaylı resimler aşağıda.


Büyük Audrey Hepburn Clutch. Detaylar çok cici. Kolajın içinde chanel den ve juicy couture dan detaylar var.


Buda mini Harajuku Lovers clutch. Bunda da juicy den detaylar dikkat çekiyo. Arayada anime karakterleri serpiştirmiş. Görünce çıldırdım direk. Napim zaafım var :p


Buda mini Marilyn Monroe Clutch. Bu kolajda ise Marilyn in çok güzel resimleri ve ona ait sözler var.



Ve Hesiciğimin bana hesiyesi. ^^ Çok cici, pofuduk, parıl parıl bi broş. Çok sağol canımcımmm...
Ellerine sağlık Hesiciiimmm...
mucx
hnd


9 yorum:

Uuu ben de clutchları kim aldı diyordum hepsini toplamışsın Hande :P Güle güle kullan :)

@Marjo on makeup frenzy: hehe sağol canım. ama bikaç partide aldım bunları. yani masumum :p

Çokk güzeller :) hesionkanın ellerine sağlık senin kesene bereket :P arada ödünç verirsin değil mi?!?!? eueheue hemen ortak çıkayım ;)

vermezmiyim sen iste :D

ooo bayağı bir toplamışsın, şanslılar arasındasın desene :D Güle güle kullan

aaayyyy böyle hepsi bi arada süper duruoo
saol canım benim, güle güle kullan ^_^ <3

çok ciciler!! benim de var ki ^__^

hepsini topladıgın için bu gece kesin uyuyamazsın! :D cunku kapamayanlar adını anacak hehehe

hesi koru benii korkuyorum :p
ya arkadaşlar cidden collective hepsini bi arada almadım. kızmayın bana ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More