24 Ocak 2010

gelinlik modelleri




Gelinliklere olan düşkünlüğüm en az elbise, ayakkabı ve çantalara olan düşkünlüğüm kadar fazla. Kabarık etekler, tek omuz gelinlikler, saç aksesuarları hepsi ayrı ayrı ilgimi çeker. O yüzden bu aralar internette gezerken görüp çok beğendiğim bikaç modeli sizinle paylaşmak istiyorum. Belki yakınlarda aramızda evlenmeyi planlayanlarımız varsa bu modeller onlara yardımcı olabilir:)) Gelinlikler Rosa clara markasına ait ve benim en çok beğendiğim modellerden üçü:)Son gelinliğin omuzundaki çiçek aksesuarı istenirse çıkartılabiliyor. Umarım sizde beğenirsiniz:))






















ece






4 yorum:

ahhh hayalimdeki geliniğe saniyeler kala gibi bir şey bu resim. her zaman basene kadar straplezin devam etmesini, sonra da pofuduk pofuduk kabarmasını istemişimdir <3 çok beğendim, çokkk!

kabarık etekli gelinlikler çok güzel, barbie bebek gibi duruyor, en çok ilk resimdekini beğendim :)

Sizin için araştırmaya devam edicem:))İnsanın gelin olası geliyo değil mi:))))

benım hayalimdeki gelinlik bembeyaz kabarıklı tek askılı olmali gelınlıgı ustume gıymemek ıcın zor zapredıyorum az kaldı gıyecegım

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More