18 Ocak 2010

MAC- Mystic Cool- Look#2


Selamlar
Bugün MAC in yılbaşı koleksyonu far paletlerinden Mystic Cool daki mavi farları kullanarak çokta dramatik olmayan bi göz makyajı yaptım :) Renklerin yoğunluğuyla oynayarak isterseniz daha dramatik ya da daha yumuşak bi görüntü elde etmenizde mümkün. Palet review una burdan swatch lara ise burdan ulaşabilirsiniz. Şimdi adım adım hangi farları kullandığımı anlatıcam.

  • Öncelikle tüm gözüme Urban Decay Primer Potion uyguladım.
  • İlk olarak crease imin iç tarafına ve göz pınarımın dışına paletteki Cool Incantation (üst sıra-sol) isimli farı uyguladım. Bu hem daha aydınlık hemde daha yumuşak bi görüntüye ulaşabilmemizi sağlıyo.
  • Sonra göz kapağıma paletteki Blue Enchantment (üst sıra-orta) isimli farı sürdüm.
  • Son olarak crease imin dış yarısına paletteki Deep Secret (üst sıra-sağ) isimli farı uygulayarak hepsini birbirine karıştırdım.

İsterseniz Deep Secret ı daha çok kullanarak ve daha yukarı çekerek daha dramatik bi görüntü yakalayabilirsiniz.
Umarım hoşunuza gitmiştir. Öptüm hepiniziii ^^
hnd

2 yorum:

şekerim bütün göz makyajlarına bayıldım ama o kaşlar nasıl o kadar güzel olabiliyor benim gibi kaş özürlü birisi için özel bişey yapıyorsan açıklarmısın lütfennn özlemm
sanlikiz@hotmail.com

sağol canım :) aslında bu resimde kaşlarım rezil durumda. valla genetik. annene değilde babana çekerse kaşların böyle oluyo sürekli gidip aldırmak zorunda kalıyosun. inanki hiç bi şey yapmıyorum hatta her gün dua ediyorum bi parça azalsınlar diye :) ama kaşlara şekil vermek için bikaç teknik var söyleriz handeye bi uygulamalı video yapar bu konuda :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More