25 Ocak 2010

MAC in Lillyland


 MAC in kis koleksiyonlarindan Lillyland degisik desenli pudrasi ve fari, krem alliklari ve lipgeleeleri ile one cikiyor. Ben bu koleksiyondan cicekli fari, iki krem allik ve lipgeleelerden uc tane secip aldim.

Asagidaki krem alliklar koleksiyondaki 4 krem alligin icerisinde en surulebilir olanlar. Diger iki oldukca pigmentli ve yogun renkleri ile kullanimi cok zor urunler kategorime giriyordu. Aynen es gectim.
 
 So Sweet So Easy
Bu pembe burada koyu durmasina ragmen belli belirsiz. Cok hos duruyor.
 
 Optimistic Orange
Bu da oldukca turuncu turuncu durmasina ragmen cildimde yumusak ve hafif bronz bir goruntu yaratti cok ilginc geldi. Ancak resmini bir turlu net cekemedim. Nedendir bilinmez

 
Yukaridaki resimden de anlasilacagi gibi pembesi cok hafif duruyor.

 
 Yukaridan asagiya Preppy, Shift to Pink, Lush and Bright
 
Her ne kadar resimden cok cok belli olmasada inanilmaz isiltili ve parlaklar. Benim gibi glitter ve sim sevenlerdenseniz bu lipgeleeler tam size gore.

 
 En buyuk hayal kirikligini en sonra sakladim. Pearlmatte eyeshadow diye geciyor kendisi. Super sahane bir tasarimi olmasa da oldukca ilgi cekici duruyordu. Denemek icin surunce pek de sevmedim. Tabii aranizdan sevenler varsa nasil kullandiginizi paylasirsaniz cok memnun olurum.
 

Bu koleksiyona ait bir de cicekli pudra vardi. Benim MAC de kalmamisti. Online almaya usendim. Cok da birsey kaybettigimi dusunmuyorum. Ozetle bu koleksiyonda muhakkak almaliyim dedirten birsey yok.
Oynat Ugurcum.

6 yorum:

Yazın çok iyi oldu, paketim bugün yola çıktı, merakla bekliyorum, resimler fikir vermiş oldu :) Ben de SSSE krem allığı aldım, OO konusunda kararsızdım onu bıraktım yerine Joi de vivre aldım, iyi mi yaptım bilmiyorum ama o rengi kaçırsam çok üzülürdüm. Lip gelee'lerden sadece senin almadığın rengi aldım :P Onu da CP yaptığım kız hiçbir MAC'te bulamamış, bu kadar tükendiğine göre çok güzel renktir diye kendine de sipariş vermiş internetten :lol: Unutmadan farın renk vermediğini bilerek aldım ben, ama zaten koyu renk far sürmediğim (hatta hiç sürmediğim) için işime geldi. Üff ne çok yazdım :(

Ben bu koleksiyondan So Sweet,So easy'le yırtmayı planlıyorum belki birkaç lipgelee'de ekleyebilirim.

@marjo - joie de vivre bana koyu geldigi icin biraktim. aslinda belki alabilirim de ama spc ve liberty of london gelecek o yuzden minimum tutmaya calistim aldiklarimi. o bulunmayan renk de daha neutral tonlarda bir renk oldugu icin istemedim ama dedigin dogru maclerde tukenmis burada.

@sendra ssso yu kacirma derim bende. ayrica lipgeleelerde cok hoslar. onlarda limited.

bitek ben miyim bu 3lü fari begenmeyen,ne biliyim itici geldi bu dizayn bana :/

bi de bi de sacim kizillaşti ya turuncu alliklara bakmaya basladim:) degişik duruyor denemek lazim!

preppy'ye bayıldııımmm! ayrıca SSSE de gerçekten çok doğal..bana pembe tonları yakışmıyor ne yazık ki :(

türkiyeye geldimi bu kolleksiyon

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More