6 Ocak 2010

SOTD #15


 
 
Marka: Steve Madden
Fiyat: 160$ di ben indirimden 100$ a aldim
Rahatlik: 5/10

Genelde guzel olan ayakkabilar rahat olmuyorlar. Boyle de aci bir gercek var dunyada. Fakat ben katlanirim her turlu aciya bu guzeller icin. Genelde ayakkabi alirken cok para vermek taraftari degilim. Evde 100den fazla ayakkabim oldugunu dusunursem evet ben daha cok ucuz ama guzel ayakkabilari toplamayi seviyorum. Ama arada bunun gibi kacamaklar oluyor.
Bu sahaneleri ilk ciktiklari gunden beri takip ediyorum. Sonunda tam yilbasi oncesi steve madden de %40 indirimdelerdi. Dedim hande kacirma sen bunlari. Kedi-ciger ikilisi gibi uzun sure bakismisiz zaten. Aldim gitti.
Topuk yuksek cok rahat degiller. Ustu suet oldugu icin yagmurda camurda giyilmez. Ama olsun diyorum. Ve kendilerini sevmeye devam ediyorum

2 yorum:

memnuniyet konusunda bir gelişme var mı:)

memnunun bunlardan tabii giydim 3-5 kez. yurumesi zor ama o kdar da rahatsiz degiller :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More