24 Ocak 2010

MAC İnternet Sayfası Sorunsalı


Selamlar

Bu post tamamen söylenme amaçlı MAC e isyan eden bi post :)

Eminimki aynı şey sizleride rahatsız ediyodur. Mac.com da güzel güzel bakıyoruz yeni çıkan koleksyonlara iyi güzel ama bu koleksyonların Türkiye'ye ne zaman gelceklerini hatta gelip gelmiceklerini öğrenemiyoruz bile :( En başta beni çıldırtan olay Love That Look koleksyonunu 10 larca kez MAC lere gidip, ne zaman gelicek diye sorup, en sonunda gelmicek cevabını alıp, 2 hafta sonra tekrar MAC e gittiğimde geldiğini ve istediğim farların 2 tanesinin bittiğini görmem oldu. Hadi neyse atlattım o olayı. Şimdide aynı şey Baroque Boudoir koleksyonunda oldu. Çoook uzun zamandır gidip soruyorum ne zaman gelcek diye. En sonunda bu hafta, gelmicek dediler. Ha umarımki gelir çünkü çok güzel bi koleksyon. Makyaj fanatiklerinin görmesini isterim kesinlikle. Ama her dakka gidip sormaktan bıktııımmm... Artık MAC te 'koleksyon manyağı' diye isim takarlarsa bana şaşmicam.

Yani özetle demem oki, nolur sanki bi mac.com.tr olsa, ya da en azından mac.com da diğer ülkelerde ne zaman satışa çıkacağı yazsa... Nolur yani... İsyanım vaaaaaaarr diyor sizleri öpüyorum.


hnd

6 yorum:

hnd'cim bende sana sonuna kadar katildigimi belirterek opuyorum kocaman =)
Cok sinir bozucu gercekten,bende surekli telefon acip ogrenmeye calismaktan biktim onlarda benden bikti.

Katılıyorum ben de. BB koleksiyonu couture koleksiyon ama, geçen seneki Monogram Türkiye'de sadece Akmerkez'e (ya da İstinye Park'a tam hatırlayamadım ama Akmerkez'di büyük ihtimalle) gelmişti ve gelir gelmez glosslar rujlar bitmişti. Sanırım onlara sormak daha mantıklı ama MUA'ların çoğu yeni koleksiyonların adlarını bile bilmiyor, bilgili birine rastlamak zor.. Yeni koleksiyonları ben de merakla bekliyordum, eskiden telefonla arar haber verirlerdi, bu sefer kimse aramadı, ben de gitmekten vazgeçtim, Amerika'dan sipariş verdim istediklerimi. Resmen paramla rezil oluyorum, sanki bedava veriyorlar, nedir bu saçma sapan muamele anlamak mümkün değil. Bu arada yukarıdaki konularda (geç gelmesi, ne zaman geleceğinin belli olmaması vs) mac'e kaç defa şikayet emaili attım ama hiçbirine cevap gelmedi.

Bende katılıyorum.Baroque Boudoir koleksiyonu gelmeyecekse üzüldüm.Genelde hep aynı şey oluyor.Geçen koleksiyonlarda grey tone quad(trend f/w sanırım)olan bir koleksiyon vardı o gelmedi mesela.Aynı şekilde bir de oje koleksiyonu vardı 6 renkten oluşan (hatırlayamadım ismini). Nedir bu muamele anlayabilmiş değilim.2.sınıf resmen.

Shrinagar

Hepimiz aynı konudan muzdaribiz bende her ay yeni koleksiyon geldimi die aramaktan bıktım en sonunda ısrarlı çabalarımla istinyepark mac teki mua deryaya telimi bıraktım yılbaşında gelen koleksiyon için msj attı ama bu ay gelen için atmadı allahtan perşembe taksim mac e gittiğimde sordum cuma gelecek dediler ve bende geçen cuma gittim bişeyler aldım MAC in web sitesine gelince com dan başka bir sitesi daha var co.uk lu ama Tr ye gönderim varmı bilemiyorum genelde co.uk olan siteler gönderim yapıyor tr ye ben tam adresi verim siz bir bakın banada haber verin ing. pek iyi olmadığı için anlayamadım bişey buraya cevap yazarsanız gönderim hakkında memnun olurum...

http://www.maccosmetics.co.uk/index.tmpl sitenin adresi yoruma eklemeyi unutmuşum...

@sendra: evet canım aynen benden de bıktılar ama ne yapalım. ben ist e uzak oturuyorum üşeniyorum her hafta cadde ye inmeyede. başka nasıl öğrenicezki :/

@marjo on makeup frenzy: canım amerikadan direk yolluyolar mı buraya? ben hep handenin account la alıyorum o yolluyo bana ama öylede kargo fln epey tuzluya patlıyo. sen nasıl yapıyosun?

@anonymous: evet canım malesef çok oluyo öyle şeyler. benimde burda söz ettiğim koleksyonlardan bazıları gelmedi :(

@roseangel: aynen cnm. ben 3-4 kişiye bıraktım numaramı şimdiye kadar. sadece birisi 1 kereliğine mesaj attı. oda son çıkan mascarayı haber vermek için :/ bide canım ingiltere yolluyodur büyük ihtimalle ama kozmetikler orda çok daha pahalı bide kargo margo... cidden ordan sipariş eden varsa paylaşsın deneyimlerini lütfeeen :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More