15 Ocak 2010

Company Store'u Fethettik :)


Selamlarr
Evett hande yle üşenmedik gittik taaa maslak a kadar ama kesinlikle değdi. Ha şahsen biraz hayal kırıklığına uğradım orası ayrı ama o benim çılgın hayal gücümden kaynaklı bir şey :p
Nedir bu company store? Bir çoğunuz biliyosunuzdur muhakkak ama bilmeyenleriniz için genel bir özet geçelim. Burası bazı kozmetik markalarının elde kalmış ürünlerini çook uygun fiyatlara satıyo. Ben genelde MAC le ilgilendim ama Estee Lauder, Clinique, Bobby Brown ve daha birçok markada mevcut burada. Daha detaylı bilgi için hersheyler in bu yazısına bakabilirsiniz. ^^
Ben şahsen çok eğlendim. Öncelikle bi gözü dönmüşlükten doğan sessizlik, daha sonra hepsini istiyorum iç güdüsüyle her bir şeye parmak atmak falan filan.
MAC ten geçen senenin yılbaşı koleksyonundan bir şeyler vardı. Ama her şeyden önemlisi MAC Hello Kitty paletlerine el koyduk. Stokları halen sağlam eğerki ilgilenenleriniz varsa.. Fiyatlarda son derece uygun. Gidin bi bakın derim.
Tek tavsiyem aldıklarınızı iyice kontrol edin. Mesela paint pot lar ın hepsi parmaklanmıştı. Evet.. Kapalı olanlar bile. Hande tek tek açıp en az parmaklanmışları buldu :D
Umarım faydalı bir bilgi olmuştur bu. Review unu yapmamızı istediğiniz ürünler varsa, ya da kullanarak makyaj yapmamızı istediğiniz, comment bırakabilirsiniz. Bir çoğu eski sezon ürünler olduğu için özellikle review a girmedim hiç. Ama siz isterseniz yaparız tabikide :)
Hepinizi çook öpüyorum
hnd



17 yorum:

ya mineral farlar ben gittiğimde yoktuuu :( acil gitmem lazım ehi ehi
bu ara pp'dan bende aldım hatta ordaki son ellenmemişi ben almıştım aynı durum benimde başıma geldi bütün kutuları açıp baktım valla:(

daha başka renklerde vardı ben bu 2 sini seçtim aralarından :) ama onlardada stok sağlam merak etme :D

ımmhh iştahım acıldı süper bir alışveriş olmuş kızlar :))
güzel günlerde kullanın

selam dün company store'dan çıkarken kırmızı mantolu bir kız gördüm ve aaa ben bu kızı nerden tanıyorum dedim!!! Sonra bir anda yılbaşı makyaj videosu aklıma geldi, sonra yok canım o değildir dedim. hevesle yazınızı bekledim va yanılmadığımı gördüm. keşke çıkmakta acele etmeseymişim profesyonel yardım alırdım :D

ben de earthly riches ve illionsionary farlardan, ve hello kity setinden aldım. mac acemisi olduğum için paint potların farkına varmamışım bile! fırçalardan da anlamadığım için onlara da dokunmadım :) altılı far paletindeki renkler çok sıkıcı geldi gözüme ama şimdi alsa mıydım diye düşünüyorum. pigmentlerdeki teal rengine bayıldım ama pigment kullanmasını bilmediğimden onları da almaya korktum :D

hehe evet onlar bizdik :p
benim önerim 6 lı paletleri es geçebilirsin
performansları çok başarılı değil
ama pigmentler i düşün derim
bu arada dışardaki testerda olmayan renkler var orjinalinin içinde ona dikkat et :)

ben bu plazaya cevahirin önünden şişliden nasıl gidebilirim? yardımcı olursanız çok sevinirim (=

giderken taksiyle gitmiştik ama dönüşte plazanın ordan metroya bindik maslakta cevahirde indik direk :)

acaba cumartesileride acık mıdır?:D

tamam canım metroyu bi denim ozaman :) astoria ya yakınmı bu plaza??? ayy çok soru soruorm farkındayım ama bişi daha sorcam :) bu mağazaya girmek için bi şart yok şuanda değilmi? biara kart sisteminden bahsediyolardıda.

@Anonymous: Valla canım hiç bir fikrim yok. Plaza nın açık olduğunu düşünerek açıktır herhalde dicem ama giden birinden bilgi almak lazım. Giden olursa bu bilgiyi bizimle paylaşırsanız sevinirizz :)

@angel.: şimdi canım şöyleki ben yol tarifi konusunda oldukça kötüyümdür. Şöyle anlatmaya çalışim. Öncelikle maslak ta burası. metroyla itü nün orda inicen. Metrodan çıkınca üst geçit görücen ordan geç karşıya. Hatta karşında büyük petrol ofisi binası olucak. Petrol ofisinin yanındaki sokaktan içeri gir. G40 sokak yani. Ordan düz yürüyerek Dereboyu sokağı çıkmazına giriyosun. 150 metre kadar sonra solda. Yeşil bi plaza görürsün zaten. Ayrıca kime sorsan gösterir. Bu da yardımcı olmadıysa www.sunplaza.com.tr den bakabilirsin. Mağazaya girmek için bir şart yok. Danışmaya gidiyosun, Company Store a geldim diyosun onlar yönlendiriyolar zaten seni. Umarım yardımcı olabilmişimdir. :)

oldun bebeğim çok sağol umarım ben bulabilirim de yazdıkların boşa gitmez :)))

aaa en önemli şeyi sormayı unuttuum :)) burda kredi kartımı geçiyo sadece yoksa nakitte geçiyomu? ona göre tedarikli gidim :)

valla ikimizde kartla ödedik ama geçiyodur tabikide nakit de. umarım bulursun ben stres oldum burda :D gidince haber ver kesin ^^

kart geçiyor sadece nakit yok ve taksit yapıyolar bir de 6 aya kadardı galiba;)

nakit yoksa benim iş yatar :( kartlı birini bulim ben yanımda giderken :)))

bu arada ctsi pazar kapalı, hatta haftaiçi salı perşembe hariç (o günlerde 6.30) 5.30a kdr açık.

ve kötü haber artık kartla giriliyormuş, bana e-mail geldi. Bu konuda blogumda yazı yazmıştım bakmak isteyenler için:

littledumblonde.blogspot.com

@PGAAOA: Of çok kötü olmuş ya. Ece gitmek istiyodu yalan oldu böylece :( Ama bilgi için teşekkürler. Gidipte kapıdan dönmek vardı bide :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More