17 Ocak 2010

MAC- Mystic Cool- Look #1


Selamlar
Yeni bi makyaj uygulamasıyla karşınızdayım :) Bugün MAC in yılbaşı koleksyonundan Mystic Cool far paletini kullanarak bi makyaj yaptım. Hande nin koleksyon review una burdan swatch lara ise burdan ulaşabilirsiniz. Şimdi neler uyguladığımı anlatıcam.

  • Öncelikle tüm gözüme Urban Decay Primar Potion uyguladım.
  • Daha sonra Mystic Cool paletinden Violet Vow (alt sıra-sağ)isimli farı crease ime uyguladım. Sonrada aynı farı göz altımın yarısına (dıştan içe doğru) sürdüm.
  • Son olarak paletten Rose Potion isimli farı (alt sıra-orta) tüm göz kapağıma uygulayarak iki rengi birbirine iyice karıştırdım ve geçişi yumuşattım. Aynı farı göz altımın diğer yarısına (içten dışa doğru) sürerek görüntüyü tamamladım.


Bu makyaj da kullandığım farlar burdaki makyajda kullandıklarıma benziyo diye düşünebilirsiniz. Ama tamamen farklılar. Aşağıya iki paletteki benzer renkleri karşılaştırdığım swatch un resmini koyuyorum.




Gördüğünüz gibi tonları oldukça farklı. Soldakiler Mystic Cool a, sağdakiler Devil May Dare Warm Eye Shadow paletine ait.

Umarım hoşunuza gitmiştir. ^^

hnd

4 yorum:

Benim kesinlikle çok hoşuma gitti! Bu renklerde göz makyajını çok sevmeye başladım zaten:)

bende cok begendimmmm. renklerde harikaymi$$$

bu tonlar sana çok yakışıyor tatlişkom ;)

teşekkürler hepinize :)
evet bu renkler çoook güzel ve fena sardımm bu tonlara şu sıralar. bütün o çılgın renkli farlarım tatilde :p

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More