19 Ocak 2010

13 yorum:

2 insanin konusmasi bu kadar mi benzer :) hayir video ceksem ayni böyle dogallikla konusurdum herhalde :)

gunduz işiğinda cok parliyordu ama fotoda gayet guzel gozukuyor far :) eline sağlik cnm!

@caramel kuzum sende cek bir video. harbi eglenceli

@mine tesekkur ederim

ck şekersin hayatııım :)

Pastel ürünleri muhteşem değil mi yaa?
Metalik far, metalik kalemler.. süperler süper..!

çok güzel anlatmışsınız..sonuç da çok başarılı...devamını bekliyoruz..

çok beğendim hemen flormar 91 numaraya bakılıcak :)

@filiz - eheh sagol. mutlu oldum

@sim - evet bende cok begendim. renk vermeleri karismalari fln harika

@hande - tesekkur ederim. devami gelecek tabii :)

@ayse - ben cok begendim. umarim senin de hosuna gider.

Hande'cim takipcinim canim seviyorum seni ;)
Video isi'de super gidiyor bu arada,ozellikle benim icin cok faydali oldu ;)

çook tatlısın sen yaaa yeriim :D bu ruj olmadıı dedin ya bittim orda cnm bnmmm <3 :)))

ellerine sağlık cnm süper oldu makyajın..ayrıca türk markaları ile yapmanı da ayrıca takdir ettim..çünkü isim yapmış yabancı markalar ile yapılan ve bunları görüp begenen arkadaşlarımız,makyaj kalitesinin markadan kaynaklandıgını düşünüü üzülüyor..bu video bu düşünceyi yıkmak için kesinlikle çok faydalı olmuş..

ve tacına da ayrı bayıldım :)

@mademoiselle tesekkur ederim. cok vakit aliyor cekmek keske daha bol vaktim olsa hep ceksem

@angel - hihi oyle sapsal sapsal konusurum ben arada

@cicibebe - sagol sekerim. pastel ve flormari cok basarili buluyorum bende. tacimda forever21 dan :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More