15 Ocak 2010

Inglot, Yeni Aşkım...


Selam tekrardan :)
Company Store fethimizden sonra dedik handeyle bide Inglot u işgal edelim. Ve ettik! Ama cidden ettik. Orda çalışan kız sanırım nefret etti bizden. Kendimizi kaybettik her zamanki gibi. Gözümüz döndü. Bi de tek tek gitsek belki başa çıkabilirdi ama hnd+hande@inglot=bomb effect gibi bir şey oldu. Neyse yeter bu kadar geyik. Henüz review yok ama ilk izlenim im şu: Ben bi daha MAC ten far fln almam.... (Koleksyonlar hariç ^^ ) Yahu o nasıl güzel pigmentation dır, onlar nasıl güzel renklerdir. Farlar inanılmazdı tek kelimeyle. Yapıları çok yumuşak, blanding i kolay, renk ler birebir aynı. Hani olur ya kutunun içinde çook güzel durur mesela far ama sürdüğünüz zaman o kutudaki rengi elde edemezsiniz... Sinir oluyorum ben o olaya ve Inglot farlarının kesinlikle böyle bir sorunu yok :) Yani yeni aşkım derken ciddiydim.
Farlara ek olarak body glitter aldık. Hatta didiştik bide hande yle kaşla göz arasında. Çünkü ikimizinde istediği glitter dan sadece 1 tane kalmıştı ve hande amerika kozunu oynayıp beni kandırdı :p Neyse bende başka bi tane aldım. Onu kullanarak makyaj yapmak için sabırsızlanıyorum.
Alttaki resimdede diğer aldıklarımı görebilirsiniz. Review ler çok yakında geliyor.

Mucxxx
hnd



8 yorum:

ay ay ayy cok ciciler bayıldımmmmmmmmmmmm güle güle kullannın cicilerinizi :)

birşey sorucam fiyatları ne kadar ben hiç alışveriş yapmadım inglottan :)

mac ten daha ucuz ama o kadarda ucuz değil :)
far pan leri 19 diye hatırlıyorum pan başına

teşekkür ederiz chunli beauty :)

bende çok seviyorum inglotu yeni seri farlardan almak şart oldu :)

Company store kadar geldiyseniz eğer o zaman inglot un yerinede gidebilirsiniz ayazağa yolunu takip edin ve adanın ordan kemer yoluna dönün ışıkların oraya geldiğinizde inglot un yeri hemen sağda kalıyor ....

merhaba kızlar,
blogunuzla geçtığımız gunlerde handenin yılbası makyajı vıdeosuyla beraber tanıstım ve cok sevdım,
100. izleyiciniz olduumm:)

@ayse: valla kesin al. bayıldım ben formülleri harika. ^^

@RoseAngel: Teşekkür ederiz söylediğin için. Bi dahaki gelişimde uğricam kesin :)

@nrdn: Beğendiğine çok sevindik ve 100. follower ımız olduğun için teşekkür ediyoruz :D

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More