6 Ocak 2010

16 yorum:

handecim bu kez ilk videona göre daha keyifli izledim
ortam ışığı
görüntü netliği
aynanın kamera hizasında oluşu
neyi nereye sürdüğünü tam olarak görmek keyifliydi:)
Bronz tonları cok iyi kullanmıssın
birgün bende yapabileceğim inş. böyle makyajlar :)

tesekkur ederim esracim. iste gunduz evde olunca gun isigindan faydalanabiliyorum. ayrica bende izleye izleye ogrendim o yuzden kesin yaparsin.

JM nin blogundan görüp keşfettim burayı. çok tatlısın çinekop falan gayet doğal bir anlatım olmuş. bende göz makyajını çok severim. baka baka öğreneceğim inşallah. bundan sonra takipçinizim....

Eline sağlık. Bu videonun ışığı ve netliği daha iyi olmuş bence de. Bir süredir bloğunuzu takip ediyorum. Hoşgeldin Türkiye'ye.. İyi tatiller ...

@gul cok sevindim begendigine. oyle anlatmaya baslayinca balik vs. kesmedim sonra dedim kalsin. dogal oldu baya :)

@fulya tesekkur ederim fulyacim.

biz de senin videolarını sevdik :) görüntü çok iyi olmuş bu sefer..şöyle koyu, hatta ışıltılı bir gece makyajı videosunu bekliyorum senden :)

bu da cok guzel olmus :D sayende benimde suslenesim geliyor :D cok tatli anlatiyorsun /Turkiyedeyken yemek konusundan uzak kalmani diliyorum :p can cekiyor zira
sevgiler cok

sergulcum suslen tabi canim. aslen yemeklerden uzak kalmayi bende diliyorum. gidenlere geri gelmese. ama malum bir daha seneye gelirim ancak.

Süper süüpeeer olmuş Hande'cim, aynen devam ben de çok sevdim bu video işini ;)

çok güzel olmuş, merakla takip ediyorum=)

@JM - Senden de bekliyoruz sekerim.

@Zeynep - Tesekkur ederim.

Kesinlikle bu videonun kalitesi daha iyi olmuş, yine çok keyifle izledim. Ortaya çıkan sonuca da tek kelimeyle bayıldım! Gri siyah smokey bi göz makyajı istiyorum senden (peçeteye makyaj isteği yazan blogger modeli :))

video harika olmuş :) hani derler ya sıcaklığın ekrana yansımış diye aynı öle valla :) devamı gelsin lütfeeeen :)

@aphraell - yeni video cektigimde gri siyah smokey yapacagim senin icin :)

@ayse - cok tesekkur ederim :)

ellerine sağlık çok hoş bir makyaj olmuş..benim sık kullandıgım tonlar oldugu için ayrı bir sevdim..ayrıca yararlı olmaz mı video? mesela ben çinekopun pahalı bi balık oldugunu bilmezdim :D:D:D şaka bir yana da o ışıltılı görünen pudradan ben de sipariş verdim ve sanırım şu an kargoda,bana dogru yaklaşmakta =) tereddütlerim vardı acaba çok mu parıldar diye,bu kaygımı da almış oldun :)

@b - tesekkur ederim

@cicibebe - yok parlamaz super bisi o. gule gule kullan. :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More