24 Ocak 2010

Urban Decay Alice in Wonderland Book of Shadows



Tim Burton'un cektigi Alice in Wonderland filmi 5 Martta gosterime girecek. Film gosterime girmeden etrafi Alice temali urunler sardi. Konuyla ilgili Shopping Mage de bir post yazmisti. Okumak isterseniz buraya tik.
Disney yapimcilari da Urban Decay'e gidip Alice temali bir palet yaratmalarini istemisler. UD'de sagolsun kirmamis onlari ve karsiniza yukarida gordugunuz palet cikmis. Urban Decay'in Book of Shadows adini verdigi kocaman far palartlerine bir yenisi daha eklendi.



 
 
Ilk kapagi actiginizda boyle sahane susler var. Zavalli Alice'de yukarilara bakiyor. Mantarlar, uzerinde drink me yazan iksir. Bir suru guzel detay var burada.



Daha sonra altindaki cekmeceyi cektiginizde farlarla karsilasiyorsunuz. Bu palette 16 far, 2 goz kalemi ve birde mini primer potion var. Asagida swatchlarin yanina renklerin original isimlerini de yazdim.


  • Underland  - Flash
  • Aqua - Painkiller
  • Oraculum - Baked
  • Queen - Last Call

  • Chessur - Chopper
  • White Rabbit - Polyster Bride
  • Wonderland - Maui Wowie
  • Curiouser - Grifter

  • Muchness - X
  • Mushroom - Mushroom
  • Midnight Tea Party - Midnight Cowboy Rides Again
  • Vorpal - S&M

  • Absolem - Homegrown
  • Drink Me, Eat Me - Sin
  • Madhatter - Twice Baked
  • Jabberwocky - Oil Slick

Bu yukaridakiler ise paletten cikan goz kalemleri flipside ve zero.

Tasarim olarak cok hos bir palet olsa da ben cok cok memnun kaldigimi soyleyemeyecegim. Oturup saymadim ama yukaridaki renklerin bircogu bende var. Keske diyorum UD vakit bulsaydi da bu palet icin yeni renkler yaratsaydi. Cok daha hos olurdu.
Eger elinizde Boook of Shadows II, Ammo, Sustainable, Show Pony falan yoksa bu paleti bir sekilde almanizi tavsiye ederim.





7 yorum:

ohh rahatladim :) renkler cok cirtmiş benim için burdan bakinca :/

ebayden uygun fiyatlı bulmaya çalışıyorum ama epic fail :( acayip pahalı
ecem

ahhhh harika handecim, güle güle kullan.. renkler hikaye, ama tasarim harika, cok eglenceli gozukuyor! sevgiler..

Cok guzel Hande.. Gule gule kullan. Alice de pek seker gozukuyor;-)) Bize daha gelemedi Alice Hanim;-)) Zaten ben de epey hastaydim pek Alice agarlayacak halim yoktu;-)) Neyse, saka bir yana bir kac video isteriz artik e aldik ama nasil kullanicagiz ogrenmemiz lazim;-)))))

Sevgiler,
SM

@caramel - yeni bisi yok zaten icinde. tasarimina aldaniyoruz

@ecem - canim bu daha piyasada satilmaya baslamadi. bir parti on satis gibi birsey yaptilar o arada aldim. Subat ayi icerisinde ud'de ve sephorada satilmaya baslayacak. Hic ebayden arayip bir suru para verme. Az daha bekle normal fiyati ile alirsin.

@irazca - tesekkur ederim irazcim. dedigin gibi renklerde yeni birsey yok ama tasarim hos. bir de insan limited oldugunu bilince alasi geliyor.

@sm - gecmis olsun. Bu hafta kesin kavusursun Alice'ine. video konusunda da gecen hafta cektim bir tane ama yeni kamera aldim. Ayarlarini becerememisim. Bulanik butun video. O yuzden duzgun ayarlarla bastan tekrar yapacagim.

hep bu tasarımlarına kanıp birsürü gereksiz şey alıyorum zaten..ama bu da çok şekermiş, fazla UD farım yok bu nedenle benim olmalı :)))

@nilgun - eger UD farin fazla yoksa bunu almak akillica bir is olur. ama cok dokuluyor farlar. dikkatli olmak lazim

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More