23 Ocak 2010

SOTD #16 - Reebok Easytone


 
 
Amerikadaki son cilginlik. Reebok Easytones. Herkesin ayaginda bunlar. Christmas oncesi Turkiye'ye gelmeden almak istemistim ama hicbir yerde kalmamisti. Buraya dondukten sonra sonunda bulabildim. bu ayakkabilarin ozelligi icindeki hava yastiklari sayesinde bacagimizdaki arka kaslari %25e kadar daha fazla calistiriyor. Sadece spor yaparken degil iste, alisveriste giyilmesini tavsiye de ediyorlar. Ilk basta yururken azcik spacewalk hissi uyandiriyor ama zamanla alisiyor insan. Bakalim kullandikca ve etkisini gorursen sizinle paylasiriyim.
Marka/Model - Reebok Easytone
Fiyat: 100$
Rahatlik 10/10

9 yorum:

ben de alıcam easytone ayakkabıdan, ne zamandır aklımda ama bir türlü fırsat olmadı. zayıflicam ama işte sırf ayakkabım yok ondan olmuyo :P

@caramel canim dun butun gun ayagimdaydi. gece yattigimda bacaklarimin arkasi hafif hafif agriyordu. ise yariyor sanki

@marjo - benim de klasik bahanem. ama ayakkabim yok ki(kucuk emrah bakisi ile)

FitFlop'lar gibi mi bu acaba??? Renkleri de çok güzelmiş, ben alırım bulsam.

@nilgun - evet canim fitfloplar gibi. ayni mantik. renkleri benim de cok hosuma gitti ama ben asil simsiyah olani almak istemistim. numarasi yoktu. burdaki reebok websitesinde customize da edebiliyorsun. ama fiyat artiyor tabi. bir de cok bekleme suresi varmis customlarda. ben direk gidip magazadan aldim

Tabanları üst yüzeyinden daha havalı duruyor:)!
Görüntü dışında kullanımdaki faydalarını hissetmen ne hoş . Giydiğin anda spor yapmaya baslıyormuş gibi:)

bugün en sonunda bakmaya gittim easytone'lara.. kaç avm gezdim ama Türk insanının easytone aşkı mı yoksa 36 numaradan çok az getirmelerinden mi bilemiyorum siyah ağırlıklı hiçbir modelinde 36 kalmamış :( olan beyaz modellerinin önü çok kabaydı :S genelde Trend serisinden vardı zaten, muhtemelen diğerleri satılıyor ama kaba görünüyor diye Trend'ler kalmış.

@moderator - evet tabanlari daha havali ama 3 aydir surekli giydigimden oturu hava yastiklari indi sanirim, o ilk zamanlardaki garip yuruyus hissi kalmadi.

@marjo - alip burdan gonderelim. turkiyede kac lira acaba? yani kargosuyla birlikte ayni fiyata gelecekse ben alip hemencecik yollarim sana.

Selam,bayadır giyio olman lazım bu ayakkabıyı işe yaradı mı peki almalımıyım,cevaplarsan sevinirim? :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More