8 Ocak 2010

Pembe - Mor Isiltili Goz Makyaji

Bastan soyliyeyim bir suru resimli bir post olacak bu. Dun aksam bizim kizlarla bulusmaya giderken yaptim bunu. Evde olacagimiz icin agir kacar mi vs. dusunmedim. Ama cok hos bir gece makyaji olacagini dusunuyorum.



Nasil yaptim?

  • Urban Decay Primer Potionla basladim
  • MAC Kitschmas pigmenti Fix+ ile butun goz kapagima surdum
  • MAC Parfait Amour u goz kapagimin dis kosesine surdum.
  • MAC Printi MAC 224 firca yardimi ile crease e surdum.
  • Ayni fircaya Parfait Amour u alip Printin ustunden gectim
  • Gozumun altina ince kucuk bir firca ile gene Print surdum
  • Gozumun icine L'oreal HIP metalik gri kalemi cektim
  • Kasimin altina MAC Bruleyi uyguladim
  • Mascara olarak ise Armani Eyes to Kill uyguladim.
  • Kaslarimi ise MAC Espresso ile cizdim.
Yapmasi oldukca kolay ancak pigment kullandigimiz icin inanilmaz dokuluyor. Bu sebeple yuz makyajinizi gozunuzu tamamladiktan sonra yapin.


 
 
 
 
 
 

4 yorum:

yine harikalar yaratmı$sın :) her yazımda söylüyorum kirpiklerin çok çok güzel :)

nefis olmuş..bu renkleri çok seviyorum..çok yakışmış

çok güzel olmuş zaten sevdiğim,kullandığım renkler sanada yakışmış...eline sağlık

begendiginize cok sevindim :)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More