20 Ocak 2010

MAC- Reflects Antique Gold Look




Selamlaar
Bugün size, burda bahsettiğim pigmentlerden Reflects Antique Gold pigmentini kullanak yaptığım makyajı göstermek istedim. Öncelikle bu makyajın fikrini youtube guru larından Makeup Square den aldım. Bahsettiğim video ya burdan ulaşabilirsiniz. Ben genede ne yaptığımı anlatıcam adım adım.





  • Öncelikle tüm göz kapağıma Urban Decay Primer Potion sürdüm.
  • Daha sonra crease ime MAC ten Tete-A-Tint isimli farı creasime uyguladım.
  • Bi sonraki adım olarak MAC ten Print isimli farı gözümün dış tarafına ve crease imin dışına uygulayarak iyice karıştırdım. Bu karıştırma işi sırasında biraz sabırlı olmanız gerekiyo. Ayrıca aynı farı alt kirpiklerimin dibine de uyguladım.
  • Daha sonra NYX in Jumbo Pencil larından Black Bean i göz kapağıma sürdüm. Çok az sürmeniz yeterli olacaktır. İsterseniz her hangi bi siyah bazda kullanabilirsiniz. Bazı yedirdikten sonra Print ile birbirine iyice karıştırdım.
  • Sonra Reflects Antique Gold pigment ini bazın üzerine uyguladım. Bu işlem i yaparken fırçayı bastırarak kullanırsanız dökülmeleri azaltırsınız.
  • Son olarak gözümün içine beyaz kalem çektim, maskaramı sürdüm ve görüntüyü tamamladım.

Umarım hoşunuza gitmiştir. Öpyürum hepinizi ^^
hnd

3 yorum:

kahve tonları genelde gözü yorgun gösteriyor ancak bu makyaj çok canlı olmuş ...

hehe aslında gri ve siyah ağırlıklı makyajın altı. simler altın bide crease in üst tarafında kahve kullandım ama makine nin gazabına uğruyo yaptıklarım :)

çok param olsun sana en güzelinden bir fotoğraf makinası alacağım canımcım ;)

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More