10 Ocak 2010

Body Shop- Holiday Collection- Nutmeg&Vanilya Body Butter Review

Selamlar
Bir gecikmiş review la daha karşınızdayım. Daha öncedende yazdığım gibi Body Shop bu yılbaşında 3 yeni vücut bakım koleksyonu çıkarmıştı. Hatırlarsınız belki, setlerde çok iyi kampanyalar vardı ve review larını yapmak için içinde 3 küçük body butter olan bi set almıştım ben. Her kokudan bi body butter vardı içinde. Bu setten Nutmeg&Vanilya review u yapıcam öncelikle.
Burdanda bakabileceğiniz gibi çok baharatlı bi koku bu. Bunun bilincindeydim kullanmadan önce. Ben pek baharatlı koku hayranı değilimdir ama işin içine vanilya girince ne kadar kötü olabilirki demiştim. :) Bilin bakalım ne? Yanılmışım tabikide. Yani baharatlı kokuları sevenlerin hoşuna gidebilir ama ben biraz daha vanilyalı bi koku bekliyodum. Vanilya kokusu falan alamıyorum ben bu şeyden :( Ne hayal kırıklığı ama...
Neyse söylediğim gibi bazılarınızın hoşuna gidiyo olabilir ama biliyosunuz burda hepimiz kendi yorumlarımızı yapıyoruz. Sevmedim ben özetle. Allahtan büyük boyunu almamışım diyor hepinizi öpüyorum ^^

hnd

2 yorum:

gecen gun inderimden 2tane cranberryli set aldim. eve gelince tekini bundan alsaydim keske diye uzulmustum. iyi ki almamisim.

aralarından en iyisi cranberry zaten. yani en azından benim için öyle :) güle güle kullan yarın onunda review u geliyo ^^

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More