23 Nisan 2010

Eyeliner Denemesi...


Selamlar
Biliyorsunuz benim eyeliner larla aram pek yok. Yaklaşık 1 ay önce ya bir daha bi denim dedim ve yukardaki gibi çektim. Böyle bi anda nirvanaya ulaşmış gibi oldum. Bu arada aklıma geldikçe denerim eyeliner ı. Öyle her gün çalışmam. Her neyse... MAC in Black Track iyle yaptım bunu. Bir sevindirik oldum sormayın gitsin... Şimdi diceksiniz e hande madem öyle ne diye blog a koyduğun makyajlarda eyeliner yok. Ya ben bunu çektim iyi güzel ama öbür gözüme böyle çekemedim eciş bücüş bir şey oldu. Hadi öbür gözüm tersime geliyor diyelim. Bir dahada böyle yapamadım zaten :( Of of... Neyse öyle paylaşasım geldi.
hnd

6 yorum:

aynı dertten bende muzdaribim handecim,bir gözü tuttursam öteki kayık oluyo ,bu performansın gayet başarılı belki bu yolda çok eyeliner feda olcak ama azmin sonu zaferdir :)

Gayet başarılısın eyeliner konusunda kendine haksızlık etme baby şu resim müthiş bence;)

ucuz bir eyeliner ile deneme yap bence ;) bir süre sonra elin alışır ve hep istediğin gibi çekmeye başlarsın :)

Gayet güzel çekmişsin:)

evet kızlar denemeye devam edicem. şu yukardakini düzenli çekebilmeye başlarsam süper olcak :)

şeker senin gözler zaten maşallah bence hiç gerek yok

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More