19 Nisan 2010

MAC Prep for Colour

DSC08268
 MAC'in en son cikardigi koleksiyon Prep for Colour. Oldukca kucuk ama cok super iki far barindiriyor. 

DSC08276

DSC08270
Sorcery koyu kizil kahve tonlarinda satin yapida bir far.

DSC08271
 Hey daha once Fafi koleksiyonu ile birlikte cikmisti. Acik altin rengi diyebilir miyiz? Bence diyemeyiz ama o ayar bir renk.

DSC08272
Taupe renklerin hastasi olarak Prepped for Glamour cok hosuma gitti. Hergun kullanir oldum. Yasasin taupe farlar :)

DSC08273
Just Add Colour ise pembe bir lipgloss. Ekstra bir olayi yok bence,

DSC08280
Swatchalarindan da goruldugu uzere Prepped for Glamour cok cici. 

DSC08284
Bu da Just Add Colour in dudakta nasil durdugu. Ancak renimde renkler cok basarili degil. Daha kirmizimsi cikmis. Asil rengi bir ust resimdekine yakin.

Bu koleksiyon ile birlikte onumuzde cok hos iki koleksiyon geliyor. Pret a Papier ve To The Beach. Pret a Papier gectigimiz haftalarda nordi'deki maclerde presale deydi. Gordugum, surdugum ve denedigim kadariyla coral paint pot cok hos duruyordu. Heyecan icerisinde beklemeye devam :)

5 yorum:

:D bu glossu alacağını biliyodum zaten tam Hande'nin seveceği renk diyodum :D hey farı fafi quaddan beri istiyodum, süper renk ;) bi dee pret a papier online satışa çıkar çıkmaz aliciim, art supplies'dan sonra digi pop'tan önce içimi açan tek koleksiyon.

hehe valla dogru bildin :)

pret a papier de guzel seyler var. bu sali falan online olur herhalde. coral paint pot ve gazette grey en cok begendigim seyler oldu. ama gene farlari alirim gibi geliyor. sen neler toplayacaksin :))

Pp konusunda kararsızım ama muhtemelen alırım, simsiz ve kremsi olması beni bitirdi :) diğerleri de tissue weight, gazette grey ve instant chic.

Sorcery tam benlik bir renkmiş...bunlarla makyaj bekliyoruz :)

selam :) uzun zamandır sormak istediğim bir soru var unutuyorum sürekli :) ben makyajı çok severim... az kullanırım ama çok severim :P bu koleksiyondaki tüm farlara bayıldım bundan önceki incelemelerini de takip ediyordum şimsi sırası gelmişken sorayım MAC ürünlerini online alabileceğimiz bir site var mı? yani tercihen türkiye'den olmazsa yurtdışı sitelerden..

Yorum Gönder

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More